Pagina 2 van 2

Geplaatst: ma okt 07, 2002 8:25 pm
door Leo
De spanningsregelaar zit in de dynamo ingebouwd, Kom je vanzelf tegen als je hem demonteerd. Een aluminium blok met koelribben en draadjes natuurlijk.

Geplaatst: di okt 08, 2002 10:44 am
door jbeekmann
zo'n vermoeden had ik al... Raar dat dat ding bij een 6je apart zit!?
Nouja, ik heb nog wel een dyno liggen, dus die schroeven we er wel ff op.

Geplaatst: do okt 10, 2002 7:52 pm
door 4TL
Ben benieuwd...Laat ff horen als je de oorzaak gevonden en verholpen hebt.

Geplaatst: vr okt 11, 2002 8:24 pm
door Gast
Op 2002-10-03 08:50, schreef jbeekmann:
Wie weet iets? Ik heb net mijn f6 verkocht aan een goede vriend die het volgende probleem heeft: 5 weken geleden startte hij met 5x sleutel omdraaien 1x. 2 weken geleden startte hij met 20x sleutel omdraaien 1x. Nu start hij eigenlijk niet meer met de sleutel. Even duwen, in z'n twee en voordat de koppeling uberhaupt helemaal op is loopt ie... Na een stuk rijden de accukabel los helpt wel iets, maar na verloop van tijd is het toch weer niks. Onder de kap hoor je eerst een klik bij het omdraaien van de sleutel. Na 10 x omdraaien hoor je ook dat niet meer...
Wie kent dit?
Je relais van je starmoter blijft hangen of de draad verbindingen zijn geoxideerd.
Of je accu is rot

Kees

Geplaatst: ma okt 14, 2002 12:39 pm
door cyclofrene
dat hadden we al gezegd........