Pagina 2 van 2

Geplaatst: za aug 11, 2007 9:37 pm
door Willem de Zwijger
Weer wat geleerd. Slepen altijd aan de diagonale stang van de onderste wieldraagarm naar het koeieoog.

Overigens hoorde ik vandaag uit zeer welingelichte bron te Beverwijk (garage Maree): de torsiestaaf heeft 20 tandjes aan de ene kant en 21 aan de andere kant. Daardoor is het mogelijk om heel fijn in te stellen, je hoeft niet perse een hele tand hoger. Ik denk dat je daar even over moet puzzelen om te weten hoe je het zou moeten doen (garage Maree kan het met de ogen dicht), maar het leek me aardig om het te melden.

Geplaatst: zo aug 12, 2007 12:59 pm
door Olivier
Oké weten we dat ook weer, zal er eens naar kijken :)

Geplaatst: zo aug 12, 2007 3:27 pm
door Mark4GTL
Willem de Zwijger schreef:Weer wat geleerd. Slepen altijd aan de diagonale stang van de onderste wieldraagarm naar het koeieoog.
kan nog anders, aan je bumpersteun een bevestiging maken met 2 plaatjes, 2 bouten en aan 1 plaatje een sterk oog.

Geplaatst: ma aug 13, 2007 10:44 am
door jbeekmann
Mark4GTL schreef:
Willem de Zwijger schreef:Weer wat geleerd. Slepen altijd aan de diagonale stang van de onderste wieldraagarm naar het koeieoog.
kan nog anders, aan je bumpersteun een bevestiging maken met 2 plaatjes, 2 bouten en aan 1 plaatje een sterk oog.
Bij de Trophy hadden we een gelaste steun samen vastgebout met (iets langere) bouten waar de baksteun mee vastzit.

In het originele instructieboekje staat het overigens ook netjes beschreven hoe te slepen.