Goeie!Hanz schreef: niet goedkoop maar wel compleet
striping Savane
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- lesmagnacs
- Contacteer:
striping
Wil wel vragen bij de Reanault hier, veel is hier nog te bestellen (tot nu toe in ieder geval) dus ik kan het altijd vragen. Als je bestelnummer hebt of anders een foto van de striping + de gegevens van de auto . Dat ovale plaatje wat onder de motorkap zit bovenste korte nummer en lange onderste nummer. Ik hoor wel..... Mocht het te leveren zijn dan kan ik het naar Nederland sturen
Groeten,
Cees
Groeten,
Cees
-
Cees,
Dat zou heel mooi zijn als je daar eens wil informeren.
Het onderdeelnummer van de complete striping is: 7 701 366 305. Dit haal ik uit de eBay-advertentie.
Bedankt alvast, ik ben benieuwd.
Groeten
Siete
edit: op de vorige pagina staan ook nog deze nummers (bericht Hanz):
7 701 202 599 (links)
7 701 202 600 (rechts)
Voor mij zou enkel links al voldoende zijn.
Dat zou heel mooi zijn als je daar eens wil informeren.
Het onderdeelnummer van de complete striping is: 7 701 366 305. Dit haal ik uit de eBay-advertentie.
Bedankt alvast, ik ben benieuwd.
Groeten
Siete
edit: op de vorige pagina staan ook nog deze nummers (bericht Hanz):
7 701 202 599 (links)
7 701 202 600 (rechts)
Voor mij zou enkel links al voldoende zijn.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
- lesmagnacs
- Contacteer:
info ovale plaatje
Graag dan ook even de nummers die op het ovale plaatje staan op je auto onder de motorkap. Dus het bovenste nummer (kort nummer) en het langere onderste nummer. Het klint wellicht gek, maar de Renault hier doet niets zonder die nummers. Ze weten dan precies om welke auto het gaat. In hun computer staan exact de onderdelen die in die auto zijn verwerkt en kunnen zo nabesteld worden.
Groeten,
Cees (ik ga in ieder geval ook even vragen met die bestelnummers) Wil je eerst weten wat de kosten zijn als het kan worden bestel ?????
Ik hoor of lees het wel,
Groeten,
Cees
Groeten,
Cees (ik ga in ieder geval ook even vragen met die bestelnummers) Wil je eerst weten wat de kosten zijn als het kan worden bestel ?????
Ik hoor of lees het wel,
Groeten,
Cees
- lesmagnacs
- Contacteer:
OK
OK ik print dit fotootje uit en ga volgende week even naar Bergerac om te vragen. Ik zal ook de bestelnummers meenemen, maar weet niet of dat helpt. Heeft niemand een foto van de striping ???? Praat toch makkelijker. Overigens heeft Renault toch nog wel een beetje vast gehouden aan het ovale plaatje want ik zie op de foto dat rechts het ovale deel zit wat daarvoor een los ovaal plaatje was. (om het nummer in dat ovale deel gaat het dus)
Groeten,
Cees
Groeten,
Cees
- lesmagnacs
- Contacteer:
plaatje striping
Nou nu heb ik alles compleet nu kijken of het nog leverbaar is. Ik laat via het forum wel weten.
Groeten, Cees
Groeten, Cees
- Boerammetje
- Contacteer:
- lesmagnacs
- Contacteer:
is er geen mogelijkheid om aan de hand van de orginele set replica's te maken. Leuk voor op het magazijn 

R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Boerammetje
- Contacteer: