Rodeo, ik zou die auto subiet naar Garage Peetmans in Wassenaar brengen, die heeft speciaal hiervoor de volgende methode ontwikkeld: eerst zorgvuldig opvullen met luciferstokjes (mag ook watjes zijn, wat er het minst kost bij de Lidl), dan voldruppelen met rood kaarsvet. Het kaarsvet kruipt enorm goed in de poreuze roestmakken, en vormt zo een enorm goede brug tussen de metalen delen. Bovendien is het vochtafstotend. De rode kleur heeft het voordeel dat de kleur behouden blijft als er per ongeluk es een keer een krasje inkomt.
Als het gestold is kun je het kaarsvet met de rasp of een zakmes nabewerken, en je auto gaat weer een levenlang mee...
Tja en ik meen me te herinneren dat ander exemplaar van je
ook al aan elkaar hing met plakband en ducktape.
Kun je je dat nog herinneren? of was die van je ander ik?
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
schoapke schreef:gelukkig heeft i meer verstand van motoren???
je zou het soms denken!
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.