Geplaatst: zo apr 23, 2006 6:00 pm
Een kwartiertje rossen zo hard als je kan is toch altijd het devies om kogels los te krijgen? Maar dan wel op de fusee en niet op de kogel/schroefdraad/moer!Hugo schreef:... een klap met de hamer
Renault 4 Club Nederland forum
https://forum.r4club.nl/
Een kwartiertje rossen zo hard als je kan is toch altijd het devies om kogels los te krijgen? Maar dan wel op de fusee en niet op de kogel/schroefdraad/moer!Hugo schreef:... een klap met de hamer
Geluksvogel. Suggestie: Zet ze de volgende keer wel vast... lol.GijSsie schreef:bij mij waren ze na 1 flinke klap los
De onderste kogel wordt van "binnenuit" in het fusseestuk gezet, dus valt niks bij elkaar te knijpen...an3s schreef:...met een spanbandje de boel bij elkaar knijpen
Het moet idd ook net andersom: je zou de fusee moeten optillen... Met een waterpomptang tegen elkaar knijpen...Paul/ schreef:dit weekend maar weer ns ff proberen dan. ik had de fuseepen van de onderste arm al omhoog geduwd m.b.v. n krik maar deze bleef doldraaien.
gegroet
jaja, inderdaad, ik zet de krik altijd onder de schijfrem (iets te haastig geweest met het advies van de krik onder de draagarm), anders knijpt er niks...Folkert schreef: Het moet idd ook net andersom: je zou de fusee moeten optillen...
Hmm, was alweer even geleden dat ik voor het laatst mijn voorwiel eraf heb gehad........ Maar je hebt gelijk.Hugo schreef:De onderste kogel wordt van "binnenuit" in het fusseestuk gezet, dus valt niks bij elkaar te knijpen...
Ook voor mij, vandaar dat ik een aantal boeken naast de PC heb liggen om in te kijken voor ik wat post,an3s schreef:...even geleden...
Hugo schreef:foto maken van mijn hulpstuk