Pagina 2 van 2

Geplaatst: di jan 10, 2006 9:58 pm
door like r4
Nog iets naar ron toe, (dat zal je wel nog weten hoop ik) zit u met een originele versnellingsbak?
bedankt

Geplaatst: wo jan 11, 2006 5:08 pm
door Ron
GTL-bak. Ik mis de 5e versnelling best wel. Althans, op de snelweg.
Voor de acceleratiekick maakt het niet uit : Ik lachen, en het viertje gieren en brullen.
Veel harder dan 120 km/u is in Nederland sowieso bedenkelijk...

Geplaatst: wo jan 11, 2006 5:41 pm
door like r4
en op welk toerental zit je dan ongeveer met een gtl bak aan 120?
merci

Geplaatst: wo jan 11, 2006 11:22 pm
door cees en jantine
ik rond de 3000-3500 ongeveer geloof ik met mn alpine blok en gtl bak.
maar heb al een tijd niet gereden..

Geplaatst: za jan 21, 2006 7:10 pm
door like r4
efkes een vraagje, ik heb gezien dat er bij deze motor
( http://www.r4club.nl/phpBB2/viewtopic.p ... highlight= )


alternator en waterpomp aan de voorkant zit, ik heb een gewone turbo motor en daar zit dat andersom, maar is het dan niet mogelijk om een poelie aan de voorkant van mijn nokkenas te steken en zo mijn waterpomp en alternator om te draaien?...

alvast bedankt

Geplaatst: za jan 21, 2006 9:38 pm
door Le Car
Nee,daarom is een gtt conversie zoveel werk.

Een alpine turbo past veel makkelijker en is dus al wat vaker gedaan.