32 mm carburateur
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Bruutmans
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
- Locatie: Beak blif Beak
- Contacteer:
Ja idd die klep ja.
@ Willem de zwijgende man : Maar ik rij soms ook wel benzine hoor
Daarnaast had ik bij mijn vorige carb ook dat die wel reageerde met gas,heeft gewoon met de luchtstroom te maken toch.
@ Willem de zwijgende man : Maar ik rij soms ook wel benzine hoor
Daarnaast had ik bij mijn vorige carb ook dat die wel reageerde met gas,heeft gewoon met de luchtstroom te maken toch.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
- Bruutmans
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
- Locatie: Beak blif Beak
- Contacteer:
Blijft de vraag over waarom ze daar niet op reageert????
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
- Bruutmans
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
- Locatie: Beak blif Beak
- Contacteer:
Reageerd op beide niet!!
Daarom vind ik het zo raar ook,de klep gaat wel,maar toerental blijft zelfde.
Daarom vind ik het zo raar ook,de klep gaat wel,maar toerental blijft zelfde.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
- Bruutmans
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
- Locatie: Beak blif Beak
- Contacteer:
Nou helemaal durf ik niet te zeggen,tenminste als jij bedoeld dat ie echt alles afsluit.
Ik zie wel dat ie echt open staat en dan ook dicht gaat,allez misschien een ietsie niet,maar dan zou ze toch al moeten reageren toch?!
Ik zie wel dat ie echt open staat en dan ook dicht gaat,allez misschien een ietsie niet,maar dan zou ze toch al moeten reageren toch?!
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik heb alleen het probleem dat als ik zonder choke rij dat de auto soms een beetje inhoud onderin, en dat ik op volgas ook iets minder vermogen heb. ik heb de mengsel schroef iets bij gedraait dus iets meer bezine dit help wel iets maar heb nog niet volgas kunnen proberen. ga vanavond even een test ritje maken, vorige week kwam ik met choke op 155 en zonder op 145 ?!?!?! dus ben erg benieuwt hoe die nu gaat.
renault 12, bigger not better
o ja kreeg als tip van een oude renault dealer, dat er kans is dat met dit koude weer en grote carb. de carb wel eens kan bevriezen en je dus tijdelijk vermogen kan verliezen, weten jullie daar iets over.
ik heb trouwens geen bezine retour en de carb verwarming ook nog niet aan gesloten, dit laatste zal ook wel helpen tegen de kou. maar ik wil er een afsluiter op zetten zodat ik er een beetje mee kan expirimenteren met of zonder verwarming zomer/winter.
ik heb trouwens geen bezine retour en de carb verwarming ook nog niet aan gesloten, dit laatste zal ook wel helpen tegen de kou. maar ik wil er een afsluiter op zetten zodat ik er een beetje mee kan expirimenteren met of zonder verwarming zomer/winter.
renault 12, bigger not better
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
heb ik toevallig ook last van. als de motor warm is niet meer maar voor ie warm is(en dus de radiator) loopt ie als een natte krant en niet stationair enzo.. dat rijdt echt beroerd.barrybas schreef:o ja kreeg als tip van een oude renault dealer, dat er kans is dat met dit koude weer en grote carb. de carb wel eens kan bevriezen en je dus tijdelijk vermogen kan verliezen, weten jullie daar iets over.
ik heb trouwens geen bezine retour en de carb verwarming ook nog niet aan gesloten, dit laatste zal ook wel helpen tegen de kou. maar ik wil er een afsluiter op zetten zodat ik er een beetje mee kan expirimenteren met of zonder verwarming zomer/winter.
ook ik heb de carbvoet verwarming niet aangesloten.
en check ff of je geen benzinepomp moet hebben met een retour erop..
misschien krijgt ie niet te weinig brandstof maar te weinig lucht
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
- Bruutmans
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
- Locatie: Beak blif Beak
- Contacteer:
Ha goed idee van dat PDf barry.
Zeg mensen ik mag dan misschien heel onnozel overkomen maar w.t.h. is "carbvoet verwarming" ????
Zeg mensen ik mag dan misschien heel onnozel overkomen maar w.t.h. is "carbvoet verwarming" ????
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
carburateur verwarming , is een aansluiting op de voet van de carb. aan je warmwatersysteem van je kachel, het water stroom door een holte in de voet heen en warmt daarmee het helezaakje op. warmere benzine dus betere verbranding.
Ik zou zeggen heo kouder de lucht hoe meer die uit kan zetten?!?!?! dus meer vermogen? daarom wil ik een afsluitertje er op bouwen om hiermee te kunnen spelen.
PDF wordt morgen denk ik, er staan twee 32 mm carb's in en de dubbele weber carb.
Ik zou zeggen heo kouder de lucht hoe meer die uit kan zetten?!?!?! dus meer vermogen? daarom wil ik een afsluitertje er op bouwen om hiermee te kunnen spelen.
PDF wordt morgen denk ik, er staan twee 32 mm carb's in en de dubbele weber carb.
renault 12, bigger not better
- Bruutmans
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
- Locatie: Beak blif Beak
- Contacteer:
Klopt niet helemaal hoor.barrybas schreef:Ik zou zeggen heo kouder de lucht hoe meer die uit kan zetten?!?!?! dus meer vermogen?.
Is overigens het principe van de turbo.
Hoe meer koude lucht,hoe meer brandstof je in die ruimte kan proppen(koude krimpt),dus hoe meer brandstof hoe harder de knal en daarmee de slag,dus meer vermogen.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?