"CREATEUR D'AUTOMOBILES"
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
-
Bram komt daar ook niet... toch?Rudi schreef:Nee, helaas niet...R4F6GTX Automaat schreef:Iedereen kent Boerammetje toch wel zo onderhand...
Ik kom nooit op vergaderingen en bij meetings ben ik tegenwoordig ook zelden.
Leuke gele bus Bram.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
- Boerammetje
- Contacteer:
Nee, na een abrubt vertrek als bestuurslid en eindredacteur van De Vrijbuiter in 2000 n.a.v. wat persoonlijke onenigheid heb ik me behalve op speciaal verzoek op het evenement n.a.v. 40 jaar R4 en de meeting in Gulpen niet meer vertoond.
De bus is overigens van een onderhuurder van de loods waar het gevierte staat, en is voor zover ik weet te koop. 't Is een ex-Belgisch leger 4WD Goulette, voor zover dat niet al was afgeleid.
De bus is overigens van een onderhuurder van de loods waar het gevierte staat, en is voor zover ik weet te koop. 't Is een ex-Belgisch leger 4WD Goulette, voor zover dat niet al was afgeleid.
-
Die Createur kreeg ik voorheen wel eens in de bus, maar vond het nauwelijks de moeite waard. Nu stáát er een keer wat interessants in, krijg ik 'm niet....
Maar ik heb het artikel toch kunnen lezen met dank aan Brecht. Goed verhaal! (Wel jammer dat ze er "collectioneur" boven gezet hebben
tijd voor een herhalingscursus Frans)

Maar ik heb het artikel toch kunnen lezen met dank aan Brecht. Goed verhaal! (Wel jammer dat ze er "collectioneur" boven gezet hebben

Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)