Pagina 2 van 3

Geplaatst: vr feb 25, 2005 2:06 pm
door Goof
Als dat idd zo is ja. We hebben het toen niet gecontroleerd, dus wat dat betreft is het idd een veronderstelling, maar het zou me niets verbazen als de vullingsdruk niks te maken heeft met het aantal liters.

Geplaatst: ma feb 28, 2005 8:40 pm
door Helmertje
Butaan wordt vloeibaar bij -4 graden celsius. Propaan bij een veel lagere temperatuur (-30 of zo). Daarnaast heeft propaan volgens mij een lagere verbrandingswaarde. Maar er gaat wel weer meer van in je gastank. Dus op zich zou ie iets meer moeten verbruiken, maar dat kan volgens mij nooit 170 tot 40 kilometer schelen.

Wat doet ie op benzine.......

Geplaatst: ma feb 28, 2005 8:42 pm
door Bruutmans
Op benzine heeft ie nog nooit fatsoenlijk gelopen,dat gebruik ik alleen om naar het tankstation te rijden. :lol:

Geplaatst: di mar 01, 2005 10:06 am
door Helmertje
Bytheway bruutje, ik heb Netscape 7.1

Geplaatst: di mar 01, 2005 9:41 pm
door Bruutmans
Haahah,lol.
Leuk he,is een stukje software,alleen degene die kijkt kan het zien,niemand anders.
Is volgens mij een standaard iets hoor,iedereen gebruikt toch IE6.zoveel.
:lol:

Geplaatst: di mar 01, 2005 11:14 pm
door Rodeo-6
Wat nou,"iedereen gebruik IE6" ??????

Kan me geen grotere rommel bedenken, zo lek als een mandje en konstat vastlopen, geef mij maar netscape of firefox !!!!!!!

En nog eventjes en dan draait m'n pc op LINUX

Geplaatst: wo mar 02, 2005 8:47 pm
door Bruutmans
Ik gebruik geen van al dat.
Doe mij maar "MyIE2" :wink:

Geplaatst: zo mar 06, 2005 12:25 am
door Bruutmans
Maar goed.
Ik was weer 280km verder en toen wou ze toch weer wat drinken,dus ik ga nu sterk twijfelen aan slechts de afstelling.

Kan ze te rijk staan?
Is dat slechts te testen met een co-meter?

Geplaatst: zo mar 06, 2005 1:08 pm
door Rodeo-6
Bruutje schreef:

Kan ze te rijk staan?
Is dat slechts te testen met een co-meter?
ga maar eens voor de uitlaat hangen, is een andere mogelijkheid. :roll:

Geplaatst: zo mar 06, 2005 1:21 pm
door Bruutmans
Bij duizeligheid verder afstellen zeker,hahaha :lol:

Geplaatst: ma mar 07, 2005 1:53 pm
door Bruutmans
Ben aan de co-meter geweest.

co was 3%,mag dat voor gas?
O2 was veel te hoog,ik meen iets van 633 of zo of zelfs 700.
Hc was 300nogwat.

De garage man zei me dat hij geen gasspecialist was , maar dat hij wel vond dat hij veels te veel zuurstof gebruikte,daardoor zou ie mogelijk kunnen zuipen was zijn veronderstelling.

Iemand ideetjes?

Geplaatst: ma mar 07, 2005 3:40 pm
door Rodeo-6
Bruutje schreef:Ben aan de co-meter geweest.

co was 3%,mag dat voor gas?
O2 was veel te hoog,ik meen iets van 633 of zo of zelfs 700.
Hc was 300nogwat.

De garage man zei me dat hij geen gasspecialist was , maar dat hij wel vond dat hij veels te veel zuurstof gebruikte,daardoor zou ie mogelijk kunnen zuipen was zijn veronderstelling.

Iemand ideetjes?
nee, 0,5 % max

o2 en hc n.v.t.

ja, verdamper statio schroef dicht draaien, met de co meter in z'n ......

zal wel even kieken bai theunis.

Geplaatst: ma mar 07, 2005 4:15 pm
door Rodeo-6
Online tuning deel 2

Het voorste kleine schroefje helemaal indraaien, dan met de andere geborgde je co afstellen.

Maar voor dit alles, eerst op benzine afstellen, toerental +/- 800 en max co 2,5 %, dan pas op gas stellen.

Afbeelding

Geplaatst: ma mar 07, 2005 5:10 pm
door Bruutmans
Hebben we aan gedraaid,maar het leverde weinig resultaat op.
Die kleine stond al helemaal dicht.
Die geborgde hebben we losgedraaid,die stond dus zowat dicht ook.
Die een beetje gegeven,maar er veranderde nauwelijks iets.
Co ging een beetje omlaag.
Moet je dan blijven draaien tot ie omlaag komt?
Ik dacht dat dat heel nauw luisterde,maar volgens mij kan je dan gewoon stevig draaien dus?!

Geplaatst: ma mar 07, 2005 5:43 pm
door Goof
Lekt ie toevallig niet gewoon ergens?