Blauwtje op dreef
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Bruutmans
- Contacteer:
Dat is ook precies wat er is gebeurd LecarR5lecar schreef:Op je tomos met 20 kun je ook je rug breken,zullen we alles boven de 21 kmh maar fors gaan bekeuren.

ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
-
Met de testwagen (BMW740i) van Philips (testen van CARIN) 245 km/h in Duitsland en Frankrijk. (op de teller 260 = 245 echte km's)
In Duitsland een half aan een stuk 245km/h. Schoot zo wel lekker op; was in 20 minuten 100 km verder.
In Frankrijk kreeg ik opdracht zo snel mogelijk naar Parijs te rijden (vanuit Strassbourg, met in de auto een (onder)directeur van Renault, + een vroegere directeur van EGT, + een chef van de afdeling van Carin en + nog een Renault-figuur). Ik moest niet op snelheid letten, eventuele bekeuringen werden betaald etc. Op een moment reed ik 220 en er zat een Safrane van de Gendarme achter met zwaailampjes. Hij was het er niet mee eens. Ik vroeg de heren om raad maar ze zeiden dat ik 'm maar verloren moest rijden. Dat lukte met 245 km/h... Wel gaaf, zeker met zo'n vette BMW
Dit is trouwens mijn snelheidrecord. Daarna met een Fiatje 600 heb ik 185 gereden, in de derde versnelling... ik durfde niet door naar de vier te gaan
In Duitsland een half aan een stuk 245km/h. Schoot zo wel lekker op; was in 20 minuten 100 km verder.
In Frankrijk kreeg ik opdracht zo snel mogelijk naar Parijs te rijden (vanuit Strassbourg, met in de auto een (onder)directeur van Renault, + een vroegere directeur van EGT, + een chef van de afdeling van Carin en + nog een Renault-figuur). Ik moest niet op snelheid letten, eventuele bekeuringen werden betaald etc. Op een moment reed ik 220 en er zat een Safrane van de Gendarme achter met zwaailampjes. Hij was het er niet mee eens. Ik vroeg de heren om raad maar ze zeiden dat ik 'm maar verloren moest rijden. Dat lukte met 245 km/h... Wel gaaf, zeker met zo'n vette BMW

Dit is trouwens mijn snelheidrecord. Daarna met een Fiatje 600 heb ik 185 gereden, in de derde versnelling... ik durfde niet door naar de vier te gaan

Laatst gewijzigd door R4F6GTX Automaat op do dec 09, 2004 2:20 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Moet dat niet zes plankjes zijn ? Of hebben ze de kopse einden maar opengelaten ?Mummelvrouw schreef:mijn broer: met de Honda 750 met 220 tussen 4 plankjes!

En als het dan toch hard moet; koop dan een auto die dat tenminste nog een beetje aankan, zonder dat je zelf duizend doden zit te sterven met het klamme zweet in je handen...
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...

-
Nogmaals want ik heb nu twee antwoorden gehad op mijn vraag of het kwaad kan op in zijn 4 plankgas te rijden??
Ron zegt van niet.
Maar Yasin rook iets raars. (ga ervanuit dat hiermee bedoelt word dat het niet goed is voor de 4)
Iemand nog theorien of het wel of niet goed of niet heeeeel slecht is voor de R4.
Ron zegt van niet.
Maar Yasin rook iets raars. (ga ervanuit dat hiermee bedoelt word dat het niet goed is voor de 4)
Iemand nog theorien of het wel of niet goed of niet heeeeel slecht is voor de R4.
-
Paar jaar geleden met een Porsche 911 Carrera op het circuit van Catalunya gereden. Met 240 km/u aan het einde van het lange rechte stuk (breed asfalt, geen tegenliggers of vrachtwagens die elkaar willen inhalen...). Enge auto, behoorlijk natte handjes maar een grijns van west naar oostMoaske schreef:Als het dan toch hard moet, koop dan een auto die dat tenminste nog een beetje aankan, zonder dat je zelf duizend doden zit te sterven met het klamme zweet in je handen...

4 + 5 = 

-
Op een circuit niet nee. Je zegt het zelf al, zonder tegenliggers en inhalende vrahtwagens. Nu lijkt de Duitse snelweg daar soms al iets meer op dan in Nederland, maar het blijft een openbare weg met onvoorspelbare medeweggebruikers.IgoR4 schreef:Een ervaring die ik niet had willen missen!
Op een circuit rij je hooguit jezelf en wat andere gekken die ook het risico accepteren in een rolstoel. Op de openbare weg helaas ook anderen.
De techniek heeft de evolutie een beetje ingehaald tegenwoordig. we verplaatsen ons met 200 pu terwijl onze ogen en reactievermogen echt nog op hooguit renselheid ingesteld zijn, da's gevaarlijk. maar ik geef toe soms ook heeeeeeel leuk

Om reacties vast voor te zijn: Het vorige in acht nemende mogen alleen slechtvalken en jachtluipaarden auto's besturen maar of dat nu zo veilig is...
-
-
-