hopen of verkopen

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 45068Bericht jbeekmann »

ben ik met je eens...
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 45069Bericht R4F6GTX Automaat »

Tip: De koppelingskabel eruit halen is trouwens gemakkelijk met een krik onder de wagen, een stukje hout erop en de beugel omhoog krikken. Mijn hamer is precies de juiste lengte daarvoor. Dan wip je de kabel er zo uit .
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 45071Bericht jbeekmann »

hey, die had ik nog niet geprobeerd! Ik doe het altijd met een touw eromheen slaan en omhoogtrekken, maar krik werkt een stuk beter denk ik.
Het is natuurlijk 7 x ratelen (ook stuurstang) geen 5 zoals ik eerder beweerde...
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
joop
Berichten: 7
Lid geworden op: wo sep 22, 2004 9:14 pm
Locatie: zweeloo

Bericht: # 45249Bericht joop »

Gister het hoogtepunt uit m'n korte 4-periode gehad het kostte wat moeite en de hele buurt was wakker maar het torretje loopt.Iedereen had gelijk dat wil zeggen ik denk dat iedereen wel een beetje gelijk had. Ik heb eerst de startmotor laten reviseren in Tubbergen Bij Schroder maar dan met umlaut maar ja waar zit die umlaut.Prima adres,super adres naar zo'n goed adres ben ik nog nooit geweest met een startmotor.'s Morgens neergelegd bij de deur 's avonds opgehaald klaar!,paletti! zonder een woord met de monteur gewisseld te hebben begreep hij dat het ding gereviseerd moest worden HULDE,HULDE,HULDE prima adres super adres nog nooit naar zo'n goed adres geweest met een startmotor!!!!!!!
Gister avond weer monteren alles op z'n plek hier en daar een beetje gesmokkeld(dat ene moertje kan ik later nog wel aandraaien) in de zetel, in de vrij sleutel om........klik!, KLIK! ja aleen maar klik k#t K#T K#T.
Heel m'n ego er in gegooid en alleen maar klik ik naar het forum zoeken naar klik niets te vinden> computer crasht. Nu komt het op normaal boeren verstand aan (waarom hebben we toch altijd de neiging het normale boerenverstand naast ons neer te leggen???).
Misschien moet je de kabel van de startmotor eens aan de plus verbinden KOE!!!! Natuurlijk rund!!!!! in dit alles bedacht ik me onder de douche terwijl ik me ontdeed van vet resten van twintig jaar oud. Met de handdoek om naar buiten, omzetten, in de zetel, in de vrij beetje peut in de carborateur en de hele buurt wakker PRACHTIG wat een monteur dacht ik toen ik om 00.15 uur in slaap viel.
verkopen of hopen ???????????
Mummelvrouw
Berichten: 838
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 2:00 am
Locatie: Harderwijk

Bericht: # 45250Bericht Mummelvrouw »

geweldig verhaal! :D :lol: :P
___________________________________
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bruutmans
Berichten: 1003
Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
Locatie: Beak blif Beak
Contacteer:

Bericht: # 45252Bericht Bruutmans »

:lol: Geniaal!! :lol:
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Bericht: # 45315Bericht Willem de Zwijger »

Heer Joop, mag ik je ten zeerste aanmoedigen om vooral veel met de R4 bezig te blijven, en daar vooral veel, heel veel over op het Forum te rapporteren !!!! Nog zelden zo'n heerlijk stukje literatuur gelezen, het is zo puur, zo herkenbaar, zo heerlijk direct, het Internet heeft er sinds vandaag weer een pareltje bij. Dank dank dank. Mijn dag is weer gered.
Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Bericht: # 45393Bericht Willem de Zwijger »

R4F6GTX Automaat schreef:Tip: De koppelingskabel eruit halen is trouwens gemakkelijk met een krik onder de wagen, een stukje hout erop en de beugel omhoog krikken. Mijn hamer is precies de juiste lengte daarvoor. Dan wip je de kabel er zo uit .
Heel geniaal. Daar heb ik pittig liggen klooien om het los te draaien, wat een pokkeklus was dat. Dit is goed ! :D
ms.dageraad
Berichten: 420
Lid geworden op: do dec 25, 2003 2:00 am
Locatie: Leeuwarden

Bericht: # 45703Bericht ms.dageraad »

Je trekt die koppelingshevel met een touwtje met een stokje of schroevedraaier erdoor als handvat zo omhoog. Dan hoef je ook niet onder de auto te kruipen. Terugzettten gaat net zo makkelijk met het touwtje.
oant sjen,
PEET
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 45726Bericht jbeekmann »

heb je mijn bovenarmen wel eens gezien? :D
Bij de compleet vernieuwde koppeling en drukgroep op de Trophy4 lukte me dat ook wel, maar met Blauwtje... :cry:
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Plaats reactie