Wie verstand van radio-versterker-boxen?!
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Bruutmans
- Contacteer:
Wow,mooi werk man.
Ik kan alle foto`s herleiden maar de 2e niet.
Waar zit dat in godsnaam?
En die tegen de achterklep vind ik helemaal het einde,dat heb je echt mooi gemaakt hoor.
Die bak zit idd erg appart weggestoken,ben benieuwd hoe je em gaat bedienen hahaha,of sta je op de kermis als slangenmens??
Hey maar die foto`s verduidelijken echt een hoop,dankje wel moaske.
Ik kan alle foto`s herleiden maar de 2e niet.
Waar zit dat in godsnaam?
En die tegen de achterklep vind ik helemaal het einde,dat heb je echt mooi gemaakt hoor.
Die bak zit idd erg appart weggestoken,ben benieuwd hoe je em gaat bedienen hahaha,of sta je op de kermis als slangenmens??
Hey maar die foto`s verduidelijken echt een hoop,dankje wel moaske.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
- Bruutmans
- Contacteer:
En die draad regelrecht op de accu aangesloten of zo?
En het gaatje nog ingesmeerd met dit of dat tegen roest? en toen een rubbertje erin "gefrot"
Ow ja en die "console" waar ie inhangt is zeker zo`n universeel ding van de "conrad" of zo??
En het gaatje nog ingesmeerd met dit of dat tegen roest? en toen een rubbertje erin "gefrot"
Ow ja en die "console" waar ie inhangt is zeker zo`n universeel ding van de "conrad" of zo??
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Ik zit er eigenlijk aan te denken om straks alles zo weg te gaan werken dat het niet meer te zien is. Dus voor de boxen in die driehoeken tussen schutbord en deuren persen, achter wil ik een subje in de achterste dwarsligger (die waar de achterbank op staat) monteren en de hoge tonen ergen achterin tegen of liever nog in de hemel.
Alleen heb ik dan nog geen plekkie om de radio zelf mooi weg te werken.
Het meest ideale zou zijn om bediening en display recht voor je neus te hebben en de rest ergens onder een stoel of zo.
Overigens, als ik die sub dus in het chassis ga zetten, zal ik die balk wel ff met een dikke plaat versterken. Denk niet dat het veel zal doen als ik het niet doe, maar je weet maar nooit...
Alleen heb ik dan nog geen plekkie om de radio zelf mooi weg te werken.
Het meest ideale zou zijn om bediening en display recht voor je neus te hebben en de rest ergens onder een stoel of zo.
Overigens, als ik die sub dus in het chassis ga zetten, zal ik die balk wel ff met een dikke plaat versterken. Denk niet dat het veel zal doen als ik het niet doe, maar je weet maar nooit...
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
1regelrecht op de accu jaOp 2004-06-23 19:11, schreef Brutus:
2gaatje niet ingesmeerd; is op die plek niet echt nodig; zit bij de motorwarmte, en er kan nergens water bij komen verder daaro
3is zo'n universeel ding ja; alleen dan van autoshop 'de Tijger' in tilbo...

Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...

- Bruutmans
- Contacteer:
Ja dat zou helemaal ideaal zijn,zo`n knuppeltje aan je stuur,of misschien stuurbediening,hahaha.
En moaske nog bedankt voor foto`s en tips! De rest trouwens ook hoor.
Ik moet me alleen nog even bedenken waar ik mijn speakersetje neer ga zetten want het zijn best grote ; breedte is 38 cm,hoogte is 22 cm , onderkant diepte is 23 cm en bovenkant diepte is 14,5 cm.
En moaske nog bedankt voor foto`s en tips! De rest trouwens ook hoor.
Ik moet me alleen nog even bedenken waar ik mijn speakersetje neer ga zetten want het zijn best grote ; breedte is 38 cm,hoogte is 22 cm , onderkant diepte is 23 cm en bovenkant diepte is 14,5 cm.
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
mmm... dus je radio gaat niet uit als je contact uitgaat? Kan bij een zachtgezette radio nog wel eens voor startproblemen zorgen...Op 2004-06-23 23:17, schreef Moaske:1regelrecht op de accu jaOp 2004-06-23 19:11, schreef Brutus:
2gaatje niet ingesmeerd; is op die plek niet echt nodig; zit bij de motorwarmte, en er kan nergens water bij komen verder daaro
3is zo'n universeel ding ja; alleen dan van autoshop 'de Tijger' in tilbo...
enneh... heeft die radio een goede zekering? Of heb je er een dikke draadzekering tussen gezet?
R4tje roesten trouwens altijd of het nu warm of koud is, vocht of geen vocht.. helaas :S
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
HahahaOp 2004-06-24 09:22, schreef jbeekmann:
mmm... dus je radio gaat niet uit als je contact uitgaat? Kan bij een zachtgezette radio nog wel eens voor startproblemen zorgen...
enneh... heeft die radio een goede zekering? Of heb je er een dikke draadzekering tussen gezet?

De radio zit een straffe zekering op ja (zwevend gemonteerd; in draad dus), maar die is nog NOOIT eruit geklapt. Ook weer zonder zwevende zekering, ook weer zelfde setup als bij F6

Btw; wanneer kom je die Olympus van je nou eens ophalen ?

Moaske's web-log

om ff voor Jasper te spreken: kom zondag naar parkpop en neem hem mee!Btw; wanneer kom je die Olympus van je nou eens ophalen ?

(lijkt mij ook leuk nmlk)
wat voor accu heb jij erinliggen dat ie "vele uren" cd's kan spelen zonder stratproblemen te geven? Heb je een electrische vorkheftruck beroofd of zo?>L2$Y77wj8<%
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: brecht op 2004-06-24 14:09 ]</font>
- Bruutmans
- Contacteer:
Absurde discoverlichting!! Dat klinkt uitstekend!!
Keihard george benson of parliament funkadelic draaien met absurde discoverlichting,hehehe.
Krijg al meteen ideeen over een discobal in de wagen,mwuahahaha,en dan dat idee van een aantal wagens in een kringetje en saturday night fever is a fact!!
Ja man we moesten eigenlijk een discotocht organiseren hahaha.
Keihard george benson of parliament funkadelic draaien met absurde discoverlichting,hehehe.
Krijg al meteen ideeen over een discobal in de wagen,mwuahahaha,en dan dat idee van een aantal wagens in een kringetje en saturday night fever is a fact!!
Die afspraak staat danOp 2004-06-24 15:14, schreef Brutus:
Absurde discoverlichting!! Dat klinkt uitstekend!!

Overigens ben ik dan voor BeeGees, en Modern Talking (van die DeltaLloyd reclame weet je

@ Brecht; Parkpop is best...heb alleen geen vervoer er heen: want F6 durf ik die afstand echt niet meer te doen, en de F4 nog altijd geen kenteken.
Overigens werkt dat gewoon met een normale goeiekope accu hoor: zal wel aan de goeie radio liggen

(Nu nog ff snel die cam van Japser fixen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Moaske op 2004-06-24 19:08 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Moaske op 2004-06-24 19:09 ]</font>