Pagina 2 van 3
Geplaatst: do jun 03, 2004 9:20 pm
door Ron
Op 2004-06-01 22:01, schreef sir lochlander:
Begin die maar is te zoeken

de allerlaatste 4
De laatste 100(0) zijn in ieder geval wel herkenbaar. Dat is de serie "bye bye", en is een van 1000 tot 1 genummerde reeks. Herkenbaar aan een plaatje op het dashboard.
Ik heb er ooit eentje te koop zien staan in Frankrijk voor ik dacht ongeveer 4000 gulden. Was dat een koopje? Het was ongeveer 4 jaar geleden. Nummer was ergens in de 700 geloof ik.
Was roestig en gebruikt. Zag er verder gewoon uit als een 4. Maar ja... het idee....
Geplaatst: do jun 03, 2004 11:32 pm
door Moaske
De mijne is dan wel niet DE laatste, maar wel een van de laatste F4's volgens mij (de 1108cc versie)

Van '88, dus toch aardig in de buurt van die van jullie Zansje
[edit: is dus wel een belgies import inderdaad, moet nog naar RDW]
_________________
Beige Renault 4F6 uit 1985 met rode girafon (die's TE KOOP), en een nog in te voeren legergroene R4F4 combi
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Moaske op 2004-06-03 23:33 ]</font>
Geplaatst: vr jun 04, 2004 12:31 am
door hobbes
'88.. ik zat me al af te vragen of ze de Fjes ook tot't laatst zijn blijven maken...
Welkom bij de

club
Geplaatst: vr jun 04, 2004 12:33 am
door hobbes
Dat geldt voor iedereen met jonge 4tjes dus he

Geplaatst: vr jun 04, 2004 12:54 am
door W111
1989 was het laatste jaar voor de F4tjes.
1985 het laatste jaar voor de F6jes
Geplaatst: vr jun 04, 2004 9:39 am
door Bauke
Dan zit ik met een F6 combi uit 86 toch wel aan de late kant!

Geplaatst: vr jun 04, 2004 10:22 am
door W111
Overjarig misschien? Misschien een van die '85ers die vanaf het begin al niet wilde starten en heeft er dus een stuk langer over gedaan om van Bois de Boulogne naar Pays Bas te komen...

Geplaatst: vr jun 04, 2004 12:16 pm
door Goof
of een showroommodel dat pas laat op kenteken is gezet.
Geplaatst: vr jun 04, 2004 1:00 pm
door Folkert
Op 2004-05-26 12:14, schreef jbeekmann:
Op 2004-05-26 11:11, schreef Trelleur:
(...) Met een katalysator heb je ook injectie nodig (...)
Dus je wilt beweren dat alle auto's na jan. '93 injectie hebben?
Reken er maar op! Vanaf 1994 gelden de Euro2 emissieeisen, waarbij de kat een verplicht item is.
Geplaatst: do jul 08, 2004 10:44 am
door -Trelleur-
Op 2004-06-04 00:54, schreef W111:
1989 was het laatste jaar voor de F4tjes.
1985 het laatste jaar voor de F6jes
Wacht eens even, de F4 is gemaakt tot het eind in 1992!
'89: 9886 stuks
'90: 6282
'91: 3408
'92: toch nog 201 stuks
Die laatste F4's hoef je niet in Frankrijk te zoeken, want daar werden ze vanaf '89 ook niet meer verkocht. In Slovenië dan misschien?
Geplaatst: do jul 08, 2004 5:00 pm
door Nando
Volgens de papieren is mijn F4 in 1989 voor het eerst van een Belgisch kenteken voorzien.
Dus hij is of van 1989 of in dat jaar geimporteerd.. Ik vraag het me nog steeds af en zou best weleens willen weten hoe het zit.
Is zoiets niet aan een of ander nummer ofzo te zien?
--------------------------------------------
http://www.nando.nl
--------------------------------------------
Geplaatst: do jul 08, 2004 5:36 pm
door Goof
Ik denk dat zoiets echt wel ergens in het chassisnr. verwerkt zit. Bij de kleurcode staat overigens ook in code vermeld waar de auto geproduceerd is en op welke lijn.
Geplaatst: zo sep 30, 2007 12:34 pm
door Rudolf2
En ik heb een GTL die in januari 1987 in Nederland op kenteken is gezet.
MVG, Rudolf
jonge viertjes
Geplaatst: vr okt 12, 2007 11:38 pm
door r4ever
Ik rijdt dagelijks in een 92er, uit Augustus , dus bijna een van de laatste.
Geen Byebye, maar een Clan.
Geplaatst: za okt 13, 2007 2:03 pm
door Luuthje
Ik geloof dat er een F4tje tekoop staat uit 1990 onder de rubriek vraag en aanbod!
Groeten Luuth