bonken

Storing met onbekende oorzaak? Stel hier je vraag! Verder alles over het afstellen van de motor

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

-Trelleur-

Bericht: # 38002Bericht -Trelleur- »

Ik heb ook eens een bonkend geluid gehad bij het rechtervoorwiel. Van een Mini weliswaar. Uiteindelijk bleek het alleen een losgeraakte bumper te zijn, dus soms valt het mee.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
brecht
Contacteer:

Bericht: # 38004Bericht brecht »

Is het erger/minder erg bij scherpe bocht links/rechts met trekkende motor?
vrijdag heb ik hem weer, zal het allemaal ff testen, of ik plak mijn mobiel aan het dashbord en bel je wel als ik aan t rijden ben...
lillywashere

Bericht: # 38016Bericht lillywashere »

als het sturen in het algemeen lastig gaat, je denkt dat het hele strand onder je motorkap ligt en het bij de bochten alleen maar erger wordt kon het wel eens een versleten lager zijn.
Lilly 2.0, Biggo en project Lilly...
Rodeo-6
Contacteer:

Bericht: # 38050Bericht Rodeo-6 »

Op 2004-05-26 09:29, schreef brecht:
dank,

ik ga er inderdad zijn in Heemstede, maar wil niet tot dan zo rondrijden. Maar wees gerust: er is tegen die tijd vast wel wat niuws te doen!

Moet ik me nog officieel bij iemand aanmelden trouwens?
Ja, bij R5Lecar
>> Doe mij maar een DAF <<
brecht
Contacteer:

Bericht: # 38339Bericht brecht »

hebt t nagekeken, zowel lager, fusee onder als fusee boven (bij gebrek aan grote tang niet helemaal goed kunnen controleren) moeten vervangen, zucht...

wel mooi, eigenlijk voor het blunder-topic maar daar gaat een nog groter op komen zo:

ik sta al zeker een minuut zwaar aan de krik te draaien en vraag me af waarom de auto niet omhoog komt. antwoord: de krik ging naar beneden! was dus zo zwak dat ik m helemaal krom gedraaid heb, maar pipo bleef gewoon op zijn plek.
Katja s

Bericht: # 39837Bericht Katja s »

Zijn je wielmoeren wel goed aangedraaid ?
Hoe is het met het rubber van je koeieogen ?
Hoe zijn de rubbers van de bovenste wieldraagarm? (versleten en speling) Is die lange bout wel goed aangedraaid ?
brecht
Contacteer:

Bericht: # 39839Bericht brecht »

onderste fusee is vervangen, koeienoog ook, lager leek oké. wielmoeren zitten er weer strak op. bonken is nog niet weg en wagen trekt naar links.

welke lange bout?
Plaats reactie