Pagina 2 van 2

Geplaatst: wo mei 12, 2004 6:33 pm
door Esther-VL
Op 2004-05-12 15:12, schreef R4F6GTX Automaat:
Pas een beetje op wat je aanbiedt, Tom. Ongeveer zo'n zelfde soort Merdefles moet straks die R4tjes van jou ook vervoeren. Ik wil mijn W108 zo ruilen voor een W111...
ik heb niks tegen merdecessen, (waarom zou je dat wel hebben?) maar wel tegen de manier waarop die W110/111 zich hier mengt in discussies.
Maar eigenlijk moet je gewoon niet op zulk volk reageren, dan houd het vanzelf wel weer op. Maar dat schrijf je makkelijker op dan dat je zoiets doet.

Geplaatst: wo mei 12, 2004 7:14 pm
door jimreinders
wat een geleuter op zo'n site!!
ik wil wel effe diegene bedanken, die wel wat zinnigs te melden hebben. bij deze..

Geplaatst: do mei 27, 2004 1:13 am
door Roest en narigheid
Op 2004-05-09 21:35, schreef jimreinders:
probleem; mijn carborateur loopt alleen wanneer de choke helemaal dicht staat. op dat moment maakt ie veel toeren.
ik kan de carborateur niet stationair afstellen. Tevens reageert ie niet op de stelmengselschroef. Ik heb o.a. vloeibare pakking tussen de carborateur en het spruitstuk gedaan omdat ie misschien valse lucht aanzuigt. Dit helpt niet..
Wie kan me helpen???
alvast bedankt, Jim

Geplaatst: do mei 27, 2004 1:17 am
door Roest en narigheid
De persoon met problemen aan zijn carburateu die niks doet:
Naar mijn informatie en ervaring is het gebruik van vloeibare pakking bij een carburateur een funeste combinatie.
Loslatende zachtgeworden delen vloeibare pakking gaan in de sproeiers zitten.
Sommige vloeibare pakkingen lossen zelfs op in benzine.
Of je die Carburateur ooit nog schoon krijgt ?