Pagina 2 van 2
Geplaatst: zo mei 09, 2004 12:23 am
door Jan-Geert
koets is inmiddels vergeven aan de cross
Geplaatst: zo mei 09, 2004 12:31 am
door R4F6GTX Automaat
Dan zal je de jouwe moeten gaan verbouwen want mijn 3 koetsen zijn ook besproken.
Geplaatst: zo mei 09, 2004 10:43 am
door Rodeo-6
Het raamframe (kozijn) uit die van j.g. zagen en overlassen is wel verstandig
om de versterking van je F6 tebehouden
De R.d.w is soms erg krities
Geplaatst: zo mei 09, 2004 11:25 pm
door jagrie
nou die koets wordt 'm nie JG
Geplaatst: zo mei 09, 2004 11:27 pm
door jagrie
o ik lees nu pas dat ie al weg is
Geplaatst: do mei 13, 2004 10:35 pm
door jagrie
ik ben maar tot de conclusie gekomen dat ik het beste twee raampjes achter elkaar kan doen en de tussenbalk er in laat zitten voor de stevigheid. ik zag ergens op een site een f6 die dit ahd maar ik weet niet of die raampjes bestaan. weet iemand dit?
Geplaatst: vr mei 14, 2004 1:01 pm
door jbeekmann
Gewoon even het autoruitenboek bij Autotaalglas doorbladeren... Goede maat uitzoeken en rubbers meebestellen.
Geplaatst: vr mei 14, 2004 10:57 pm
door R4F6GTX Automaat
3 van mijn 6 F6sen zijn met ramen, of in ieder geval de uitsparing ervan. Die dwarsbalk die bij de besteluitvoering zit is gewoon niet aanwezig bij de ramen-uitvoering, dus volgens mij kun je die er zo uit halen. 1 redelijk goede rode koets is nog beschikbaar.
Geplaatst: za mei 15, 2004 12:08 am
door jagrie
O, ik dacht dat er altijd dubbel ijzer aan de binnenkant bij raampjes zat. ik vind het namelijk wat eng om in m'n auto een gat te maken want stel dat het niet lukt.
Dat van die koets doe ik maar niet, word me te veel werk. De auto kwam trouwens erg makkelijk door de keuring dus hij is het nog wel waard om leuk op te knappen.
bedankt voor alle tips