Pagina 2 van 2

Geplaatst: vr apr 16, 2004 11:26 pm
door R4F6GTX Automaat
Belgiese Renaults hebben meer water op de zuigers staan dan de Nederlandse. Daardoor lijkt het inderdaad dat de zuigers op verschillende hoogtes staan. Het is inderdaad normaal laat je het water er eerst uit, maar er blijft altijd wel wat achter, vooral als de auto scheef staat, wat te zien is op de eerste foto.

Geplaatst: za apr 17, 2004 12:08 am
door Goof
????? hoezo meer water op de zuigers?

Geplaatst: za apr 17, 2004 12:27 am
door R4F6GTX Automaat
Jungske, snap da tan. We motten die gekke van bove de riolen toch iéts op de mouw spelden...

Geplaatst: za apr 17, 2004 9:23 am
door an3s
LOL :lol:

Geplaatst: di apr 20, 2004 12:46 pm
door Rodeo-6
Hoe dan? Het renault blok heeft bij mijn weten niet ergens onderin een aftapplug zitten.

[/quote]

Naast de afdekplaat van de distributiekettingdeksel, in het blok dus.

Geplaatst: wo apr 21, 2004 6:27 pm
door R4F6GTX Automaat
Klopt; kunt er alleen niet of heel moeilijk bij als het blok nog in de auto ligt.

Geplaatst: zo apr 25, 2004 10:53 am
door R4F6GTX Automaat
Heeej Hobbes en Zansje, niet te ver over de 1000 km heen om de kop na te trekken, anders kunnen we weer opnieuw beginnen met de koppakking..... :wink: