argh: koppelingsplaten (bijna) kapot??
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Voor laswerk verwijs ik graag naar Paul, de R4F6GTXvolautomatenman, die is daar goed in, en gooit auto's zonder pardon om teneinde goed bij de onderkant te kunnen.
Zelf ben ik behoorlijk bunzig van laswerk aan de achterbalken omdat de kans groot is dat de torsiestaven losmoeten, en dat is voor mij een brug te ver, ik ben nog in opleiding moet je bedenken. Geef mij maar een lekkere rotte voorbalk...
Zelf ben ik behoorlijk bunzig van laswerk aan de achterbalken omdat de kans groot is dat de torsiestaven losmoeten, en dat is voor mij een brug te ver, ik ben nog in opleiding moet je bedenken. Geef mij maar een lekkere rotte voorbalk...
-
-
-
Nee, Botox is geen drankje. Ten minste toch geen drinkbaar drankje.
Botox is een middeltje voor verrimpelde vrouwen, die hun gezicht weer mooi vlak willen krijgen. Da's heel globaal de uitleg
Ik weet er ook niet het fijne van eigenlijk, want ik heb geen rimpels, geen verrimpelde vrouw en bijgevolg dus ook geen Botox
Botox is een middeltje voor verrimpelde vrouwen, die hun gezicht weer mooi vlak willen krijgen. Da's heel globaal de uitleg
Ik weet er ook niet het fijne van eigenlijk, want ik heb geen rimpels, geen verrimpelde vrouw en bijgevolg dus ook geen Botox
-
Is botox niet van origine een zeer sterk, spierverlammend slangengif? Relatief kleine hoeveelheden in het bloed zijn al dodelijk meen ik te weten. Het wordt tegenwoordig in nog kleinere hoeveelheden idd gebruikt om spieren te verlammen, waardoor bijvoorbeeld rimpels verdwijnen. Moet je nagaan, zo'n behandeling kan maanden goed blijven. Hoe sterk is dat goedje dan wel niet?
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
Als je de koppeling op kunt laten komen zonder dat de motor afslaat is je koppeling versleten. Als je motor afslaat is er nix aan de hand.Op 2004-02-10 11:15, schreef an3s:
[/quote]
Hmm. Vaar niet blind op deze test!
Ik dacht nl. zelf ook dat mijn koppeling redelijk gaar was. Handremtest, hier gelezen, zo gediggiedaan, vlag en wimpel. Ik blij. Andere oorzaak zoeken was de boodschap. Een paar dagen later, afgelopen zaterdag, kwam ik wel wat moeilijk vooruit met de wind op de kop. Totdat mijn koppeling het begaf. Fuck! En dan kom je echt moeilijk vooruit.
Tja, en nu.. drama.. dilemma.