Pagina 2 van 2

Geplaatst: za sep 27, 2003 10:21 pm
door Folkert
Mijn uitlaat komt aan de zijkant onder de auto vandaan... Misschien toch maar eens overwegen om die volledig onder de auto door naar achteren te laten lopen. Dan heb ik op de plek waar vroeger ooit een benzinetank zat wel plek voor een dempert. Maar ja, daar krijg ik die pijp niet naartoe (onder het chassis door...)

Geplaatst: za sep 27, 2003 11:41 pm
door R4F6GTX Automaat
Op mijn Jeep heb ik zo'n Amerikaanse "Cherry Bomb" uitlaat. Klinkt alsof het een vette V8 is, maar het is slechts een (vette) 6 cyl. Klinkt zoiets ook lekker op een R4?

Geplaatst: zo sep 28, 2003 12:58 am
door philip
ik denk dat een cherry bomb ook met een gewoon 4 cilindertje klinkt als een stoere 6 cilinder kwestie van proberen

Geplaatst: wo okt 01, 2003 8:53 pm
door philip
hee folkert waarom neem je niet een rechthoekige pijp een platte en maa deze tussen je demper en spruitstuk
dan heb je alweer wat meer grondvrijheid

Geplaatst: wo okt 01, 2003 9:21 pm
door Goof
Denk dat een platte rechthoekige buis meer weerstand geeft. Als ik me niet vergis draaien de gassen zo'n beetje door de uitlaat.

Geplaatst: wo okt 01, 2003 11:23 pm
door Folkert
Ik heb nog niet echt last van de bodemvrijheid, maar met een demper wordt dat niet wat... En misschien moettie nog eens wat lager op zn wieltjes komen te staan...

Geplaatst: zo okt 05, 2003 9:33 pm
door Jan-Geert
Op 2003-09-25 23:19, schreef Da-Goof:
Der zullen weinig APK keurmeesters zijn die elke uitlaat onder de loep gaan nemen. Maar als je der idd zo'n shiny harley uitlaat onder hangt, dan valt dat wel op ja. En dan gaan ze zich achter hun oren krabben. Als je een gewone nette uitlaat neemt, dan is er niks aan het handje. Dus een group A absorptie dempertje kan best denk ik.
Hoe doet JG dat anders met z'n demper? Der zijn toch geen sportdempers te koop met typegoedkeuring voor de 4?

Bullshit t verhaal vd uitlaat , als ie maar deugdelijk bevestigd zit en lekdicht is :wink: