Op 2003-09-07 22:43, schreef jbeekmann:
Bauke... eenmaal andermaal....
Bauke schreef:
to bie onnust: Ik heb al plexat in de wagen. Maken die bakkies het er nu echt practischer op? Uiteindelijk wil ik de wagen weer echt mooi en compleet maken. Als die bakje niet mogen ontbreken in een efses dan wil ik ze. Anders bedank ik en bewaar ik liever de toch al schaarse beenruimte.
Zelden, en daarmee bedoel ik misschien over een paar jaar weer eens een keertje.
Maar het kan zeker wel wachten tot aan een volgend evenement waarbij ik wel tijd heb, hopelijk komend voorjaar.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
da goof je komt toch binnenkort ook naar het surf/meeting bijeenkomstje hier in den haag/scheveningen
dan kan je het gelijk regelen want ik zag staan den-haag/bussum
r4tl/renault master t 35 d/citroen az '54/porsche 356 '59/harley wlc '43
Ook goed. Ze liggen in Bussum, maar van het weekend ga ik daar weer even heen. Waarschijnlijk rij ik met de 4 terug en dan kan ik ze meenemen. In het weekend ben ik in Bussum, doordeweeks in DH.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Ehm, ik denk niet dat ik tijd heb om te komen surfen. Bovendien ben ik niet zo'n sportief type zeg maar. En om nu met deze temperaturen in m'n zwembroek over het strand te gaan lopen, lijkt me eerlijk gezegd ook niet zo'n goed idee, no offence.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
om die temp hoeft niemand zich zorgen te maken er is een omkleed mogelijkheid en er zijn hele goede wetsuits(surfpakken) die wintertemp geschikt zijn dus...
en je hoeft niet sportief te zijn om het een keer te proberen
als je een keer een nw gerecht eet wil dat toch ook niet zeggen dat je dit de rest van je leven moet doen,maar je kan het maar geproeft hebben ?~~!
r4tl/renault master t 35 d/citroen az '54/porsche 356 '59/harley wlc '43
Op 2003-09-11 12:33, schreef jbeekmann:
Ook goed. Ze liggen in Bussum, maar van het weekend ga ik daar weer even heen. Waarschijnlijk rij ik met de 4 terug en dan kan ik ze meenemen. In het weekend ben ik in Bussum, doordeweeks in DH.
Je kunt ze meebrengen naar mij als je maandag komt, dan zorg ik wel dat ze weer bij Da-Goof terecht komen...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"