Pagina 2 van 2
Geplaatst: do jul 24, 2003 6:36 pm
door Bas
Het gepiep werd wel minder, maar het kwam vrij snel weer net zo hard terug. Ik denk dus dat dat toeval was.
Wat voor een vet moet ik gebruiken om op die verdeler te smeren? Of maakt dat niet zo veel uit.
Morgen ga ik weer met de 4 naar m'n werk dus moet ik weer een eind rijden, dan kan ik zeggen of het nu echt minder geworden is of niet.
Geplaatst: do jul 24, 2003 7:40 pm
door Ton
Zou het kunnen zijn dat een van de veertjes van het vervroegingsmechanisme(centrifugaal) kapot is en nu het verdelerhuis in tweeën aan het slijpen is????
Heb ´t ooit eens gezien......
Groeten Ton
Geplaatst: do jul 24, 2003 7:45 pm
door Bas
Ik hoop het niet..... ik heb gisteren een stukje gereden, toen leek het geluid over te zijn.
Een tijdje geleden ben ik op dit forum een link tegen gekomen van een duitse firma die allerlei onderdelen verkocht, maar die link kan ik niet meer vinden. Heeft iemand deze link nog?
Geplaatst: do jul 24, 2003 8:57 pm
door Goof
Volg mijn onderschrift naar mijn site en kijk dan bij links.
Geplaatst: vr jul 25, 2003 1:51 pm
door Bas
Mensen, bedankt voor de hulp, ik denk dat hij ergens valse lucht aanzoog bij het in- of uitlaatspruitstuk. Na het aandraaien van de moeren donderdag heb ik geen [edit] <em>gefluit/gegier </em>[/edit] meer gehoor.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: deBas op 2003-07-25 20:49 ]</font>
Geplaatst: vr jul 25, 2003 8:41 pm
door Ron
Dan was het toch echt gefluit.
Geplaatst: za jul 26, 2003 12:11 am
door David
Gefluit van een turbo of dumpvalve is cool, maar als er valse lucht gaat fluiten wordt het tijd een en ander aan te draaien....
Geplaatst: zo aug 03, 2003 2:00 pm
door philip
als het je druklager is weet je het zo :motor starten en koppl pedaal in en weer loslaten maakt dit veel verschil in geluid dan weet je genoeg
bij mij is dat ook maar ja daar kan ie 100 mee worden