Dank je wel Jurjen, heb jij je blok al gestart?
Het werk hier vordert gestaag, na de succesvolle scheiding van carrosserie van chassis, d.m.v. het gewicht van het chassis, is er meer zicht op het bestrijden van de ons bekende aangetaste plaatsen.
Uiteraard kom je altijd weer voor verrassingen en uitdagingen zoals ik dat had met een 32 jaar oude originele olie gevulde schokdemper (uh sorry veertrillingsdemper is het juiste woord) van de linker voorwielophanging, met geen mogelijkheid los te krijgen dus flex erin.
Verder totaal geen moeite gehad met het ontspannen van de voorste torsie staven tijdens uiteen nemen van de complete voorwiel ophangingen. Ik heb een beetje buiten de doos gedacht en kwam met een andere oplossing
Genoeg gekletst hier komen de foto's, enjoy
Rechts achter de achterbalk en balk bij supportbevestiging.
Links achter balk bij supportbevestiging.
Rechts voor de bekende driehoek waar al eerder camouflagewerk aan verricht is.
Links voor eveneens de bekende driehoek waar met een nog dikkere plaat overheen geprutst is, en een hoekje bodemplaat en nog wat rood ijzeroxide.
Een paar carrosserie dingetjes zoals rechts voor.
En links voor daar waar je met je rechtervoet door de bodem heen trapt om die geweldige acceleratie te ervaren.
Een bekende onderzijde c-stijl.
Binnenscherm links achter met z'n strongpoint.
Uiteraard helpt de jongste zoon graag een handje mee.
Wederom metaalmoeheid.
De bouten, bevestiging koelvloeistofpomp aan cilinderkop, worden de volgende keer van messing i.p.v. gegalvaniseerd ijzer.
Verrassing in het koppelingshuis.
Nr. 2 die uit lijn ligt maar dat zag ik al bij aanschaf. Desalnietteplus even opzoek naar een vintage cilinderkop.
Nog steeds valt het me allemaal reuze mee wat ik aantref bij m'n vier, in vergelijking met andere project foto's

.
Volgende keer weer meer.