Pagina 2 van 2

Re: Ybo stelt zich voor.

Geplaatst: di feb 10, 2015 10:54 pm
door ybo
@ plakjes; dat reparatie deel is dat ook voor ne f4 ?
@marc gtl , ja dat is goed mogelijk, één van de dagen de onderkant eens goed inspecteren, heb naat TK gebeld en daar hebben ze mij uitgelegd wat ik moet doen, zei haar van een gelijkvormigheids bewijs, dat geven ze nie bij renault, dan naar renault dealer gebeld, ja natuurlijk kunnen we dat leveren, voorwaarde is dat zo een R4F4 hier moet gereden hebben, wie heeft er nu gelijk ?
gr
ivo

Re: Ybo stelt zich voor.

Geplaatst: wo feb 11, 2015 12:13 am
door marcGTL.BE
Bel even met renault antwerpen, gegarandeerd die weten het. (1 km van de douane verwijderd op de noorderlaan)
Er zal vermoedelijk een verwarring zijn(bij uw dealer) over een kopie van een bestaande(verloren)gelijkvormigheidsattest €40, dan moet de wagen in België al geregistreerd zijn.
Je hebt dan ook de mogelijkheid om een nieuw gelijkvormigheidsattest voor een geinporteerde wagen €100
Zij zullen u dan vragen om het vierkant aluminium plaatje mee te nemen je krijgt dan een ander van de belgische regie van renault

De inzetstukken van een R4 zijn dezelfde voor deR4 F4

Re: Ybo stelt zich voor.

Geplaatst: wo feb 11, 2015 11:51 pm
door ybo
marcGTL,
bedankt voor de info, ,de dame die er voor staat is een week in verlof.
gr
ivo

Re: Ybo stelt zich voor.

Geplaatst: ma feb 16, 2015 10:57 pm
door ybo
Hi,
Ik ben even afwezig geweest ,heb de griep op bezoek dus niet al te best.
@marcgtl, is dit stun voor mij niet beter dan het tweede stuk http://www.melun-retro-passion.com/4l/R ... -38-0.html, want bij het tweede ontbreekt er een uitsparing voor die dikke bout,waarvan ik veronderstel da het die is voor het reservewiel.
http://www.r-quatre.nl/index.php?item=r ... 93&lang=NL

gr
ivo

Re: Ybo stelt zich voor.

Geplaatst: di feb 17, 2015 12:24 am
door marcGTL.BE
Dit is het deel van de laadvloer achteraan het gat voor het reservewiel moet je zelf boren.http://www.r-quatre.nl/index.php?action ... 53&lang=NLDit zie je dus boven in de kofferruimte

Dit deel is voor de onderzijde zodat ge terug achteraan een kokker balk maakt. Dit zie dus als je vanonder de wagen kijkt. http://www.r-quatre.nl/index.php?action ... 53&lang=NL

Het deel wat jij toont is de vloerplaat van het chassishttp://www.melun-retro-passion.com/4l/R ... -38-0.html

Re: Ybo stelt zich voor.

Geplaatst: di feb 17, 2015 12:34 am
door marcGTL.BE
Deze herstelling is dus niet noodzakelijk voor de auto keuring, dit is geen dragende structuur.

Re: Ybo stelt zich voor.

Geplaatst: di feb 17, 2015 9:41 pm
door ybo
oké marcgtl, bedankt nogmaals voor de info.
mvg
ivo

Re: Ybo stelt zich voor.

Geplaatst: wo feb 18, 2015 11:39 am
door BVDP
marcGTL.BE schreef:Deze herstelling is dus niet noodzakelijk voor de auto keuring, dit is geen dragende structuur.
Wel ff melden op de keuring want veel keurders gaan er van uit dat ook een R4 zelfdragend is :roll:

Bart

Re: Ybo stelt zich voor.

Geplaatst: wo feb 18, 2015 7:06 pm
door marcGTL.BE
BVDP schreef:
marcGTL.BE schreef:Deze herstelling is dus niet noodzakelijk voor de auto keuring, dit is geen dragende structuur.
Wel ff melden op de keuring want veel keurders gaan er van uit dat ook een R4 zelfdragend is :roll:

Bart
Ik bedoel maar:
Als de rest van de wagen in orde is en als de grijze papieren van Frankrijk nog geldig zijn (30 dagen na verkoop)
is het handig is om nu al een keuring te doen. Zo kan hij nu met het Franse kenteken en een( nu afsluiten van een) verzekering al naar de keuring Daarna is het moeilijker,officieel moet je dan met garageplaten. Je kan ook met je eigen platen en je verzekering verwittigen, maar dan moeten ze even een oogje dichtknijpen en dit laten passeren op de controle.

Re: Ybo stelt zich voor.

Geplaatst: wo feb 18, 2015 8:24 pm
door ybo
BVDP, bedankt voor het meedenken,
@marcgtl heb naar de kontrole in geel gebeld, hoofdkantoor, en daar zeiden ze me dat ik mijn eigen platen mag gebruiken, maar dan moet ik alle papieren van die auto meenemen.
gr
ivo