Voor het herstellen van mijn verkeersslachtoffer is één van de optie om heel de koets te vervangen.
Dus ik zoek een koets zonder herstel of laswerk(liefst zo compleet mogelijk)of een donor wagen . viewtopic.php?f=1&t=15627
car syteem style JP4 FROG 1989 Clan R4 GTL. 1989 . R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984 Renault Dauphine 1958 Estafette 1974 campforts@live.be https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Mausje75 schreef:Maarre.... ga je voor dat deukje heel de koets vervangen??
Mijn koets heeft nog andere aandacht-punten en met vervanging van een nette koets zijn deze ook opgelost.
Als ik een koets vindt kan ik die tip top maken en ondertussen met mijn gehavende verder rijden.
car syteem style JP4 FROG 1989 Clan R4 GTL. 1989 . R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984 Renault Dauphine 1958 Estafette 1974 campforts@live.be https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
jandoe1000 schreef:Mijn R4 stond keurig netjes geparkeerd en tevreden te glimmen in de zon. Een Audi A3 klapte er na een aanrijding met een ander met hoge snelheid bovenop en duwde de auto daarmee tegen mijn aanhanger die ervoor stond. In luttele seconden veranderde een perfect viertje in een waarschijnlijk (in economische zin) reddeloos autootje.
Dat is ook toevallig. Ik heb deze foto gemaakt op 6 juni om 10:39u.
Net voor de knal waarschijnlijk. Zonde zeg!
Mausje75 schreef:Maarre.... ga je voor dat deukje heel de koets vervangen??
Mijn koets heeft nog andere aandacht-punten en met vervanging van een nette koets zijn deze ook opgelost.
Als ik een koets vindt kan ik die tip top maken en ondertussen met mijn gehavende verder rijden.
Repareren lijkt me beduidend minder werk dan hele koets vervangen. Vergis je niet wat daar allemaal bij komt kijken!
Mausje75 schreef:Maarre.... ga je voor dat deukje heel de koets vervangen??
Mijn koets heeft nog andere aandacht-punten en met vervanging van een nette koets zijn deze ook opgelost.
Als ik een koets vindt kan ik die tip top maken en ondertussen met mijn gehavende verder rijden.
Repareren lijkt me beduidend minder werk dan hele koets vervangen. Vergis je niet wat daar allemaal bij komt kijken!
Ben de koets al aan het herstellen.
Heb ook al een ander kofferdeksel
car syteem style JP4 FROG 1989 Clan R4 GTL. 1989 . R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984 Renault Dauphine 1958 Estafette 1974 campforts@live.be https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Besteed ook even wat aandacht aan de onderzijde van die deuk. Daar zitten en stuk of wat platen op elkaar gelast en die zijn nu wat van elkaar af geraakt natuurlijk, zorg dat je 't goed schoon maakt en lakt, desnoods afsealt. In het Mike Sanders vet is nog beter natuurlijk..
Hoe dan ook, dat heeft potentie om te gaan rotten, vooral na zo'n aanrijding.