Pagina 2 van 2

Re: van 956 naar 1400

Geplaatst: ma aug 20, 2012 7:51 am
door R4F6GTX Automaat
jeffr4 schreef:......... Hotrod .....

Wat voor Hotrod heb je?

Re: van 956 naar 1400

Geplaatst: ma aug 20, 2012 12:45 pm
door jeffr4
Laatste keer niet gezien dan in Rosmalen? Bodyoff geshowed.. Ford 32 3W coupeetje,
overgenomen uit Duitsland, kit komt origineel Downunder, dus geen US ..nu nog zonder power, het liefst natuurlijk een V8 Hemisphere...maar zal wel een Chevy smallblock worden :D

Re: van 956 naar 1400

Geplaatst: ma aug 20, 2012 3:04 pm
door roberto
jeffr4 schreef:
Daan schreef: :D maar hoe lang was je ook al weer bezig....? En even eerlijk, als jij nu eens AL je kosten bij elkaar neemt.. En je voortrein reviseren, dat zat zeker niet in de 100,- van de 1.4injectie.
Okee dan effe serie-neus,want alle kosten heb ik ook op de site aangegeven en met alle nieuwe pakkingen/nieuwe lagers,triggerwiel, vliegwiel R5 AT, nieuwe koppelingsplaten, GTL-bak, grotere radiateur,
andere luchtfilter, kruiskoppelingen, benzineleidingen, weet ik veel enz, was ik nog lang geen 500 euro kwijt,,,,,,ook niet met mijn nieuw bestelde ronde rvs- uitlaatdemper

En ja als je elke keer een paar maanden in het buitenland vertoeft en ook nog een Clio Williams project hebt, naast je Hotrod en VW Kever gebeuren en de Renault A 110 van een ander en zo is er altijd wel weer wat! ,,,,,go @%^& ver dor#$%,,,,,, dan komt de R4 op de 2e plaats , of helemaal niet.
Als ik echt naar effectieve tijd kijk en ik iedere dag er aan had kunnen werken....dan was ik wellicht 2 weken kwijt....zeker niet langer...maar ja..hobby en zo ben ik alweer aan een nieuwe R4 uitdaging begonnen :D....

Trouwens een Nardi, samen met een doodskop! en vergane glorie, leder saab... gaat dat wel goed samen...vloekt wel een beetje!
En niet te vergeten je R4 elektrisch project!

Re: van 956 naar 1400

Geplaatst: ma aug 20, 2012 7:58 pm
door Daan
Jeffry, ik weet dat ik je op je woord kan vertrouwen dat alles onder de 500,- blijft maar toch kan ik het me niet voorstellen! Voor de wielophanging ben je al bijna 350,- tot 400,- kwijt (de dingen die ik heb gedaan), dan ben ik nog niet begonnen over de blok wissel!

Misschien kun je me in een PBtje (zodat de rest van de club het niet weet, alleen jij en ik) mij de prijsjes en adresjes kunt sturen??! ;)

cheerio!! :D

Daan

Re: van 956 naar 1400

Geplaatst: ma aug 20, 2012 10:47 pm
door R4F6GTX Automaat
jeffr4 schreef:Laatste keer niet gezien dan in Rosmalen? Bodyoff geshowed.. Ford 32 3W coupeetje,
overgenomen uit Duitsland, kit komt origineel Downunder, dus geen US ..nu nog zonder power, het liefst natuurlijk een V8 Hemisphere...maar zal wel een Chevy smallblock worden :D
ruim 2 jaar geleden was ik in Rosmalen, laatste keer dat het was was ik er niet. Kan me geen 32 herinneren en foto's heb ik ook net...
Ik heb nog wel een 472 / 7.7 Cadillac (bigblock) incl TH400 in de aanbieding.... 375 HP af fabriek, 40K gelopen... iets voor jouw Rodje? zelf heb ik een 289 cid voor mijn Model A

Re: van 956 naar 1400

Geplaatst: do sep 20, 2012 11:54 am
door jeffr4
Rudi schreef: Er zitten nogal wat kosten aan een ombouw.
Nu heel betaalbaar...koopje voor maar 400 euries en nog wel een GTturbo van RikH , sla je slag !!! :D

Re: van 956 naar 1400

Geplaatst: za sep 22, 2012 7:33 pm
door froufroum
:x

iemand die me een prijsopgave/schatting wilt doen voor om laten bouwen? :lol:
Te verleidelijk.

Re: van 956 naar 1400

Geplaatst: zo sep 23, 2012 12:12 pm
door Rudi
Ik heb een reactie gehad, die me heel betrouwbaar leek,
maar waar blijf ik met mijn origineel 956 cc blokje dat krap 85.000 km heeft gelopen (gemiddeld 1:14).
Wat kost een los 1400 blok liefst TS blok (uit bv Renault 9 Louisiana)?
Daarnaast de inbouw en losse materialen als zijnde bijkomende kosten.

Dan heb ik het niet over een V8, Hemi of andere waarschijnlijk niet in te lepelen zooi.
Gewoon een motor die er af fabriek in had kunnen zitten.