boerBon schreef:Klopt, maar een echte 4er is creatief
Mijne was dan geen F4 maar een F6 maar wel creatief... en ik had niet aan anderen gevraagd of ze het mooi vonden...
Wat is je probleem...
Waarom laat je dan die foto's zien? Idd maar beter van niet om te vragen of iemand dit mooi vind.
Mijn 1e gedacht; oh, is net 18 geworden.
Sorry hoor, ik wist niet dat je zo gauw op je teentjes getrapt was... ik dacht dat je het serieus meende en misschien fotootjes spaart van verschillende kleuren......
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
R4F6GTX Automaat schreef:Sorry hoor, ik wist niet dat je zo gauw op je teentjes getrapt was... ik dacht dat je het serieus meende en misschien fotootjes spaart van verschillende kleuren......
Ik vroeg om een lijst van originele kleuren, die werd direct beantwoord maar toen volgde er spontaan allemaal voorbeelden zonder dat ik daarom gevraagd had.
Dat vond ik erg sympathiek en ging daar op in. Gun mij dat plezier.
Die tenen van mij vallen best mee, maar jouw reactie was toch iets minder sympathiek.
Overigens was dat heel creatief geweest als ik me op die manier op kleuren zou oriënteren.
Net terug van de spuiter. Geen officiële Renault kleur maar ik vind 'm zeer geslaagd. Blanc Babeurre noem ik het, wit met een subtiel vleugje groen dat je alleen ziet als het licht er goed op valt.
Uploaded with ImageShack.us/img]