Nou Ap beetje overdreven reactie vind je niet. Zo oud ben je nou toch ook weer niet dat een beetje kleur niet meer past in je leven
Orginele renault kleur hoor 946 vert jade 1970 voor de R10 in de collectie gestopt
De bank ligt inmiddels al helemaal uit elkaar, Best mooi om te zien hoe zo'n ding in elkaar steekt. Nu alleen nog maar hopen dat dat ons ook weer lukt om hem in elkaar te krijgen.
Gisteren zijn we even verder gegaan met de instap. Eerst in karton en vervolgens in metaal de binnenplaat gemaakt. Daarna het gat in de koets weggeslepen.
ondertussen ook begonnen met het framewerk aan de andere kant.
Mocht het bankje onvoldoende steun geven aan het zitvlak, dan heb ik daar wel een elegante oplossing voor...
dit lijkt mij een achterbankje uit en 2cv en achtebankjes zijn vaak (bij een r4 wel in ieder geval) berekent op het gewicht van kind... een volwassene zakt er meestal ver in weg... en na een tijdje is dat minder comfortabel.. je gaat er waarschijnlijk geen lange stukken in rijden maar toch ....
Ik heb bij mijn bankje toen van onderaf er een aantal stukken schuimrubber in gepropt, en dit met een stuk mesh op z'n plek gehouden.... dat zit zo ik reed een keer een stuk in een golf en had zoiets van... deze stoelen zitten echt lekker ! dus ik kijken, waaren het gewoon blokken heel stevig schuirubber, zoals de meeste moderne stoelen trouwens...en ja toen heb ik ook gewoon met wat ik nog had liggen een oplossing bedacht....