ik kom dan ook nog met mijn r4, de rs komt in juni maar zal er dan nog wel niet zijn, daarna neem ik dus afscheid van mijn 4tje, maar eerst nog even meerijden !
Rik schreef:ik kom dan ook nog met mijn r4, de rs komt in juni maar zal er dan nog wel niet zijn, daarna neem ik dus afscheid van mijn 4tje, maar eerst nog even meerijden !
Ik dacht dat je 'm verkocht had.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Een auto verkopen en dan er nog in blijven rijden? En dan nog voor wat jij vroeg? Tja, moet jij weten; hoop dat je m heel houdt.... (zo zou ik nooit een auto kopen)
reneusia schreef:Hallo,
Ik kan niet het hele weekend, maar lijkt me wel leuk eens zo'n rit mee te maken. Hoe laat begint dat op de zaterdag?
Gr. Renate
De rondrit begint op zaterdag om 11.30 uur. Alleen als je een rallybord wil ontvangen en mee blijft eten willen we graag dat je je opgeeft ...
Logica, en je R4, brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal ....
Beter laat dan nooit het aanmeldings formulier in de vrijbuiter ontvangen....( al hoewel je ook gewoon via de website kunt aanmelden, en dat allang gedaan had kunnen hebben.....).
dus maar eens tijd voor een lijstje(van de regelmatige forum bezoekers) van wie wel en niet komt?
komt wel:
Maaike, Niels, maartje , Nico
Mark
Rik ( alleen zaterdag)
Gijssie ( zondag)
AKO
Rinus Marieke
komt niet:
vul maar aan!
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
[quote="otogazzi"]Beter laat dan nooit het aanmeldings formulier in de vrijbuiter ontvangen....( al hoewel je ook gewoon via de website kunt aanmelden, en dat allang gedaan had kunnen hebben.....).
dus maar eens tijd voor een lijstje(van de regelmatige forum bezoekers) van wie wel en niet komt?
komt wel:
Maaike, Niels, maartje , Nico
Mark
Rik ( alleen zaterdag)
Gijssie ( zondag)
AKO
Rinus Marieke
komt niet:
Ik
vul maar aan!