Megaspot Rotterdam
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Boerammetje
- Contacteer:
De trotse eigenaar heeft de auto na een jarenlange en totale restauratie zo origineel gelaten als maar mogelijk was.Boerammetje schreef:Zou nog leuker zijn als er een originele zwarte grille op gezet werd...
Maar smokkelde met de grille. De zwarte zit er eventueel zo weer op.
Hier nog een foto.

Schitterend zo met die zon er op!
Laatst gewijzigd door FF Erik op zo feb 08, 2015 12:36 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Een hele mooie oranje! Mijn ouders hadden een '74-er in dezelfde kleur, en daarmee ging het precies andersom. Origineel had die een alu grille, maar na een aanrijding in '76 (met een CX) kwam er een zwart plastic exemplaar op. Voor een iets nieuwere look waarschijnlijk.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
Die Franse witte van de Hillevliet staat blijkbaar dus nog steeds op Frans kenteken. Ik dacht dat het een meegebracht souvenir was.bimmo schreef:Leuke topic! Ik moest er pas aan denken omdat ik op de Gordelweg achter een witte 4 zat (die rechtsaf sloeg richting Bergweg). Heb ik zo snel nog niet kunnen ontdekken tussen je foto's...
Trouwens: die witte 4 uit Frankrijk (709BBF69) heb ik op de Blaak zien staan...
Er stond altijd een witte TL 1986, die vroeger geel was, op de Statenweg, vlakbij de Gordelweg. Maar die is begin december verkocht aan iemand uit Haarlem. Ik heb de auto uit Rotterdam zien vertrekken.
Lees hier.
Er staat ook nog een witte op de Schiedamseweg in Delfshaven. Die moet ik nog steeds een keer fotograferen.
Re: Megaspot Rotterdam
Megaspot Rotterdam, deel 8
Ik heb de afgelopen maanden gelukkig weer wat nieuwe viertjes in en om Rotterdam gevonden.

Noorderhavenkade

Glashaven. Dit is die Franse import van de Maaskade bij Rotterdam Megaspot, deel 7. Nu met nieuw Nederlands kenteken.

Rochussenstraat. Hier stond vroeger altijd een rode maar die zie ik al heel lang niet meer.

Maassluis

Spoorsingel. Deze mooie GTL is vroeger van de oma van de trotse eigenaresse geweest.

Walenburgerweg, bij een garage voor Engelse oldtimers. Deze Clan staat normaal altijd in Blijdorp.

Streksingel

Gouda. Estafette camper. Stond te koop maar is ondertussen van deze plek verdwenen.
Tot slot twee vreemden. Geen Renault, wel leuk

Beukelsdijk. Daf 66

Beukelsdijk. Daf 33.
Ik heb de afgelopen maanden gelukkig weer wat nieuwe viertjes in en om Rotterdam gevonden.

Noorderhavenkade

Glashaven. Dit is die Franse import van de Maaskade bij Rotterdam Megaspot, deel 7. Nu met nieuw Nederlands kenteken.

Rochussenstraat. Hier stond vroeger altijd een rode maar die zie ik al heel lang niet meer.

Maassluis

Spoorsingel. Deze mooie GTL is vroeger van de oma van de trotse eigenaresse geweest.

Walenburgerweg, bij een garage voor Engelse oldtimers. Deze Clan staat normaal altijd in Blijdorp.

Streksingel

Gouda. Estafette camper. Stond te koop maar is ondertussen van deze plek verdwenen.
Tot slot twee vreemden. Geen Renault, wel leuk

Beukelsdijk. Daf 66

Beukelsdijk. Daf 33.
Laatst gewijzigd door FF Erik op zo feb 08, 2015 9:12 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Die groene uit de Graaf Florisstraat, nu zonder bull-bar, is ie er nog?
Was mijn eerste F4 combi. Stond te koop.
Was mijn eerste F4 combi. Stond te koop.
Megaspot Rotterdam, deel 9
Ik heb er weer een paar.

Nieuwe Kerkstraat (Hillegersberg)

Mathenesserdijk

Beukelsdijk

Brammertstraat (Wielewaal)

Cleyburchstraat. Geen Renault, wel erg leuk.

Straatweg. Helaas bestaat dit F4'tje van Lily's Cupcakes en voorheen La Poste niet meer.
De auto is onlangs in de Zonnebloemstraat 's nachts in brand gestoken en geblust door mijn collega's.

Bergselaan

Houtstraat, bij de Gamma

Mathenesserlaan

Johannes Meulsteestraat

Kralingse Plaslaan

Teldersweg

Pieter van Aschstraat

Heemraadssingel

Evenaar
Ik heb er weer een paar.

Nieuwe Kerkstraat (Hillegersberg)

Mathenesserdijk

Beukelsdijk

Brammertstraat (Wielewaal)

Cleyburchstraat. Geen Renault, wel erg leuk.

Straatweg. Helaas bestaat dit F4'tje van Lily's Cupcakes en voorheen La Poste niet meer.
De auto is onlangs in de Zonnebloemstraat 's nachts in brand gestoken en geblust door mijn collega's.

Bergselaan

Houtstraat, bij de Gamma

Mathenesserlaan

Johannes Meulsteestraat

Kralingse Plaslaan

Teldersweg

Pieter van Aschstraat

Heemraadssingel

Evenaar

Keilestraat
Op de Rotterdamse Rijweg in Overschie heb ik deze fraaie viertjes gevonden.

- dirkoosterhoff
Die zijn van Tim Koster. Daar komt de mijne ook vandaan.
Die Oranje is helemaal super!
Die Oranje is helemaal super!