Pagina 2 van 2
Geplaatst: vr okt 03, 2008 11:39 pm
door Rik
en het dashboard waarop alles blijft glijden, die aflegvakjes hadden iets stroever mogen zijn
onhandig
Geplaatst: za okt 04, 2008 3:57 pm
door Peter_van_Assen
1. Bij het omhoog zetten van de achterbankleuning vreten de beugeltjes waarmee de leuning vastgezet wordt zich een weg door de rubber afwerking van de wielkasten.
2. Die grijze knoppen op de zijruitjes breken erg snel af.
3. Mosgroei in de raamschuifgootjes.
Geplaatst: za okt 04, 2008 6:59 pm
door R4F6GTX Automaat
De auto is 1 kreukelzone, of eigenlijk helemaal geen kreukelzone

Geplaatst: do okt 09, 2008 4:40 pm
door Rik
terwijl ik hem net moest gebruiken kwam ik erachter dat het eigenlijk een vreselijke uitvinding is....de ruitensproeierpomp op de grond! Terwijl ik druk aan het trappen was moest ik ook ineens remmen, ging nu goed maar echt praktisch is anders, in min oude 4 zat dat ding nog gewoon op het dashboard, stuk makkelijker!
Geplaatst: vr okt 10, 2008 10:33 am
door jbeekmann
Rik schreef:terwijl ik hem net moest gebruiken kwam ik erachter dat het eigenlijk een vreselijke uitvinding is....de ruitensproeierpomp op de grond! Terwijl ik druk aan het trappen was moest ik ook ineens remmen, ging nu goed maar echt praktisch is anders, in min oude 4 zat dat ding nog gewoon op het dashboard, stuk makkelijker!
Ik neem toch aan dat je met links op het pompje trapt en met rechts remt? Ik zie het probleem niet. Dat koppelingspedaal heb je pas heel laat nodig.
Geplaatst: vr okt 10, 2008 11:47 am
door Rik
is ook zo ja, maar echt geconcentreerd ben je niet als je flink moet pompen en tegelijk eigenlijk moet remmen, als het echt zo veilig en handig zou zijn geweest had nu iedere auto het wel gehad denk ik dan
Geplaatst: vr okt 10, 2008 12:14 pm
door Mummelvrouw
als je met een trouwjurk in wil stappen moet iemand de scharnieren van portier bedekken want anders scheurt je jurk
