Zojuist achter A'dam CS langsrijdend een beige F6 kenteken beginnend met BK. Meisje achter het stuur herkende mij waarschijnlijk niet als R4 liefhebber in Pjotr...
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Net gespot in het programma Rij ik zo??, op NED2. Een gele R4 met bruinde sierstreep over de deuren en achterklep, achteruit rijdend.
(het ging over een blokje met busje komt zo, staat morgen wel op uitzendinggemist.nl. Maar let wel het was misschien maar een seconde of 5!!)
Mijn eerste auto - een nissan! Helaas nog geen R4 gevonden!
afgelopen weekeinde op de televisie. Eerst een witte GTL met de tekst 'God Inside' erop tijdens het programma 'Het Bourgondisch Complot' op Canvas (belgië)
en op VRT1 (ook al België) tijdens het programma 'Gentse waterzooi' (een kookprogramma...) reed de presentator rond in Kroatie met een rode GTL.
Yes, die God Inside had ik ook gezien. Op dezelfde TV avond was er ook ergens een programma waarin een congolees kunstenaar zijn visie op de hoofdstad Kinshasa uit de doeken deed. Daar reden ook nog wat viertjes door het beeld, ik was in ieder geval meteen weer wakker!
Hebben jullie allemaal het reisprogramma op Discovery gemist?
Op het eiland Madagaskar was eennhele stad vol met 4tjes te zien, in het noorden van het land. Gisterenavond was de herhaling, het was geweldig.
Op een bepaald moment zag ik er zeker wel 15 tegelijk in beeld