R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Bruutmans
- Contacteer:
Off topic
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Vanmiddag rond 1330 - 13 45 een rode vier ik reed op de weg heerenveen - drachten in mijn roze f6 met witte spoiler en spotte deze vier aan de andere kant.. Heb geknippert met mijn lichten en gezwaaid 

MONSTER (Roze lpg) GERTJE (rode tl), PEPE (blauwe GTL) en de aquagroene vier (DE TURTLE).. en rode GTL
-
vandaag lekker sigaretje roken in de pauze bij mn werk voor de deur [tegen over twee steden ziekenhuis Tilburg] komt er een mooie blauwe Tl voorbij met pipo stickertjes op de achterraamen [kinderen??]
Weet niet of ze mn oranje op de parkeerplaats hebben zien staan.
Weet niet of ze mn oranje op de parkeerplaats hebben zien staan.
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Battleship is net APK gekeurd; Daarvoor moest ik 2 nieuwe (gebruikte) banden kopen. Nu trilt ie en hobbelt over de weg, niet leuk meer. Dus vandeweek eens terug naar de bandenboer want er is niet lekker mee te rijden; het zijn net eieren.Anonymous schreef:...wat doet die Paul in een Mercedes? Waar is toch z'n Battleship gebleven?R4F6GTX Automaat schreef:. We zwaaiden naar elkaar, al reed ik in de Mercedes. Hij zal zich misschien wel afvragen... .![]()
Mummelvrouw
Daarbij heb ik wat problemen met mijn gewrichten en daarom rij ik liever met de Mercedes want die heeft stuurbekrachtiging. Het weer is te vochtig.
- cees en jantine
- Bruutmans
- Contacteer:
Vanmiddag weer die groene f4 op de oprit tussen de huizen in,langs de A2 net voor parkeerplaats "bisde"
ik ben voor haar gevallen midden op straat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?