Eergisteren rond 10 uur d8 ik op de A28 bij Zwolle een beige R16.
En op de A32 het laatste tankstation (want hij stond daar te tanken,en haalde me eventjes later in) voordat het de A28 word een blauwe f6 met witte achterdeur en witte AT-velgen.
Ik was die achterlijke chauffeur die liep te seinen en te toeteren
en ik was de bestuurder van de f6 , heb je niet opgemerkt , trouwens mijn f6 heeft dus witte achterdeur en beige zijdeuren ook een witte spoiler op het dak en diverse bijgewerkte plekken , ook 2 antennes achterop , het is een oplap project bodem goed , rest word goed
Jaaaaaaah In Ridderkerk vanmiddag gespot een rode Renault 4 met een wit dak met kenteken ND-47-VR geen clubsticker! Auto zat met 4 personen aardig vol
wellicht iemand van de club?? Ik reed in de Alfa pal achter je!
Vanmorgen in Alkmaar op de N508/Nollenweg, thv het benzinestation bij de Rabobank, een rode R4, ktk beginnende met LF. Ik ging net de afrit af met mijn Twingo, en alhoewel dat natuurlijk een 'vermomde' R4 is, heb ik maar niet gezwaaid
Valt me trouwens op sinds ik dagelijks in een Twingo rijdt ipv in mijn F4, ik veel meer 4tjes tegenkom, is dat een soort vermomde 'Murphy/R4' wet ?!?
gister (2-1-5) rond 15.00uuR in de parkeergarage Museumplein in amsterdam een witte R4 met een gele en een witte koplamp (das volgensmij strafbaar.....)
Helmertje schreef:Gisteren zag ik op de A4 een R4 met nummer 46 rijden, heb nog gezwaaid (reed in de Ford van mijn vader omdat mijn F6 nog steeds kapot is....)
estafessie schreef:
Valt me trouwens op sinds ik dagelijks in een Twingo rijdt ipv in mijn F4, ik veel meer 4tjes tegenkom, is dat een soort vermomde 'Murphy/R4' wet ?!?
Marieke
Ja
Maaike
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.