Grappig, ik heb 75-NL-FT. Is ook een beige TL.p304c schreef:beige tl hier in apeldoorn bij de buren (Honeywell-ESD) voor de deur.
48-NL-FT
R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Renault Classique
-
- Renault Classique
zondagavond rond negen uur op de A50 van arnhem naar apeldoorn
ingehaald (ik was bijrijder in een golf) door een vers geimporteerde lichtblauwe 19-PS-nogwat op topsnelheid. wel de ideale manier om je vriendin ervan te overtuigen dat die autos in je schuur niet alleen maar een bult oud ijzer is maar dat je er ook heel fatsoenlijk mee kan rijden.
ingehaald (ik was bijrijder in een golf) door een vers geimporteerde lichtblauwe 19-PS-nogwat op topsnelheid. wel de ideale manier om je vriendin ervan te overtuigen dat die autos in je schuur niet alleen maar een bult oud ijzer is maar dat je er ook heel fatsoenlijk mee kan rijden.
vanmorgen bij het inrijden van Heemskerk een Rode. Deze kwam me tegemoed en ging richting de file op de A9
Vanmiddag bij de scholen gemeenschap ook een Rode (van ver af, waarschijnlijk die van IVO4)
Vanmiddag bij de scholen gemeenschap ook een Rode (van ver af, waarschijnlijk die van IVO4)
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Ik hoop dat ik het was! Ben ik ook een keer gespot.
Reed vanmiddag iets voor half5 heemskerk uit. Maar wie zag je dan vanmorgen? Rij meestal rond half negen Heemskerk in.
Zie de laatste tijd wel heel veel groene busjes, maar niet het gezochte kenteken.
Ga jij op de moter Nico?
Groetjes uit Haarlem,
Ivo
Reed vanmiddag iets voor half5 heemskerk uit. Maar wie zag je dan vanmorgen? Rij meestal rond half negen Heemskerk in.
Zie de laatste tijd wel heel veel groene busjes, maar niet het gezochte kenteken.
Ga jij op de moter Nico?
Groetjes uit Haarlem,
Ivo
Mooie rode R4L uit 1985 met twee kinderzitjes.