Moderators: R4F6GTX Automaat , Rik H. , Mark4GTL , Nando
Mark4GTL
Berichten: 2954 Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
Locatie: Enschede in het mooie Twente
Contacteer:
Bericht: # 98654Bericht
Mark4GTL » di jun 24, 2008 7:41 pm
ik tank altijd 98 zonder loodvervanger met mijn GTl uit 1980.
een soortgelijk topic moet ergens op het forum staan, kon het zo 1 2 3 niet vinden.
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
RenaultVierWiel
Berichten: 105 Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
Bericht: # 98655Bericht
RenaultVierWiel » di jun 24, 2008 8:14 pm
belgisch R4zotje schreef: Wat tank je het beste in een gtl 1100 cc?
95-98 met lood loodvervanger....?
Octaan 98 met loodvervanger.
Als je een keer gewone 98 tankt is dat geen probleem.
De 1100 cc die in een R4F6 ligt, mag octaan 95 hebben.
P.S. Gebruik de zoekfunctie van dit forum ook eens!
Succes!
Laatst gewijzigd door
RenaultVierWiel op ma jul 07, 2008 7:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001 Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad
Bericht: # 98667Bericht
R4F6GTX Automaat » di jun 24, 2008 11:15 pm
Welk jaar is je GTL? Na'87 in België geleverde rijden op 95 loodvrij zonder toevoeging
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Hanz
Berichten: 3210 Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:
Bericht: # 98694Bericht
Hanz » vr jun 27, 2008 9:23 am
belgisch R4zotje schreef: Bedankt voor de reatie's
mijn 4tje is van '76.
een GTL uit 1976?
dat is dan een hele vroege
Paul/
Berichten: 112 Lid geworden op: za apr 08, 2006 12:58 pm
Locatie: omgeving utrecht
Bericht: # 98778Bericht
Paul/ » za jul 05, 2008 4:29 pm
R4F6GTX Automaat schreef: Welk jaar is je GTL? Na'87 in België geleverde rijden op 95 loodvrij zonder toevoeging
betekend dit dat mijn f4 van '88 uit het belgische leger ook op 95 ongelood hoort te lopen?
gr. paul
R4 GTL '82 beige
R4 F4 '88 combi ex belgische leger
RL4
Berichten: 64 Lid geworden op: vr jun 27, 2008 12:13 am
Locatie: Gouda
Bericht: # 98785Bericht
RL4 » za jul 05, 2008 7:15 pm
Hallo,
Wij hebben een 850 cc tje en gooien er gewoon euro 95 in; zonder loodvervangspul.
Ik heb de auto nu 10 jaar en we zijn inmiddels zo'n 80.000 km verder.
Misschien zou ie wel sneller zijn met 98
-Trelleur-
Berichten: 852 Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
Locatie: Enschede
Bericht: # 98819Bericht
-Trelleur- » ma jul 07, 2008 7:32 pm
De 1100 cc die in een R4F6 ligt, moet octaan 95 hebben.
Het is toch niet zo dat een bepaald type motor 95 octaan MOET hebben. 98 is altijd goed en in sommige gevallen is 95 voldoende. Let dan wel op of prestaties en verbruik niet slechter zijn.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
Mark4GTL
Berichten: 2954 Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
Locatie: Enschede in het mooie Twente
Contacteer:
Bericht: # 99362Bericht
Mark4GTL » do aug 14, 2008 10:06 pm
vandaag eens in de vraagbaak gebladerd,
daarin staat dat alleen de GTL 98 drinkt,
de rest drinkt 95
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Hanz
Berichten: 3210 Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:
Bericht: # 102955Bericht
Hanz » di jan 13, 2009 12:57 am
uit de Renault Revue 9, 1962