Saaie eenzame kerstdagen nuttig besteden

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Saaie eenzame kerstdagen nuttig besteden

Bericht: # 95140Bericht R4F6GTX Automaat »

Afbeelding (roos)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 95145Bericht schoapke »

dat ene stukje op een hele dag :o
heb ik je wel eens sneller zien doen :wink:
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 95147Bericht R4F6GTX Automaat »

Nee, eerst uitslapen...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
RVIER
Berichten: 2280
Lid geworden op: di okt 31, 2006 12:23 am
Locatie: eindhoven

ook een hoek

Bericht: # 95170Bericht RVIER »

gelukkig viel het bij Paul nogal mee.

Hier moest iets meer gebeuren. Ik heb een hoekijzer gebruikt om de voorkant vorm en sterkte te geven, werk erg goed!

Na het af lassen van de platen heb ik het roestige deel nog weggeslepen en een nieuw stuk ingelast.

APK oke
Afbeelding

De buis is bedoels als torsiestaafdummie. De maatvoering luistert hier erg nauw.

vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
Gebruikersavatar
ronny
Berichten: 317
Lid geworden op: zo sep 19, 2004 4:09 pm
Locatie: arnhem

Bericht: # 95188Bericht ronny »

Onderwerp: Saaie eenzame kerstdagen nuttig besteden
saai en eenzaam :( ? terwijl je lid bent van de grootste oldtimerclub van nederland :-? ? dat dát nog kan, volgend jaar voor deze (groep?)mensen dan maar een r4-kerstdineetje organiseren, wat als we hier eens een polletje over houden ?
grijze R4 GTL in Velp ( m'n vriendin vind 'm blauw (????)
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 95205Bericht R4F6GTX Automaat »

Kerstdagen vindt de doorsnee mens een familiedag. Als je die dus niet (meer) hebt kunnen die dagen dus eenzaam zijn.

R4 de grootste oldtimerclub van NL? Hmm, ik zat me net af te vragen of ik nog wel lid zou blijven; R4 meetings vallen op dezelfde dagen als andere meetings die ik liever heb (zie 2006 en 2007) en verder behalve het forum zegt al dat gemopper binnen de club me niet meer zo veel dus als het dan toch de grootste club is zullen ze mij niet missen...

Ik heb diverse keren mijn tuin beschikbaar gesteld voor een R4 picnic/BBQ. De eerste keer was gezellig met 18 man opkomst (van de 35 aanmeldingen) de tweede keer van de 20+ aanmeldingen was de opkomst nul. Dus denk je dat ik nog zin heb in een etentje met de R4 club?

Eerste Kerstdag nuttig besteed met een beetje lassen tot de fles leeg was, verder in een andere R4 gas ingebouwd dus de dagen waren toch nuttig en gezellig, warm en rustig met mooie achtergrond muziek. Toch weer 2 R4tjes die binnenkort weer de weg op gaan...



Afbeelding
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: ook een hoek

Bericht: # 95213Bericht R4F6GTX Automaat »

RVIER schreef:.....Ik heb een hoekijzer gebruikt om de voorkant vorm en sterkte te geven, .....
eh... ik heb geleerd dat je ongeveer overal dezelfde dikte moet gebruiken als hoe het origineel is. Als je er een hoek profiel van enkele mm's dit in zet is de werking van het toch wel flexibele chassis danig veranderd dat de rest eerder kapot scheurt. Dus ik weet niet of dat zo goed is.
ik weet het effe niet uit te leggen maar waarschijnlijk iemand anders hier op het forum snapt wat ik wil zeggen
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
ronny
Berichten: 317
Lid geworden op: zo sep 19, 2004 4:09 pm
Locatie: arnhem

Bericht: # 95219Bericht ronny »

tja paul, nu vier ik kerst ook niet echt als de doorsnee nederlander en zorg dus al een weekje van te voren dat ik genoeg groente(boerenkool) in huis heb om maar niet al die kerstshoppers te zien stressen en met een dik boek, fles wijn op de bank kom ik die dagen wel door, en verschillen die dagen weinig van andere dagen in het jaar, gewoon een lekker lang weekend, kerst associeer ik eerder met stressgedoe dan met gezelligheid
wat de club betreft, het magazijn is altijd gezellig, dáár word alleen op kapotte onderdelen gemopperd en is iedereen weer blij als ie met nieuwe spullen naar huis toe gaat, en ze hebben koffie!
meetings ben ik nooit geweest want inderdaad die zijn altijd op dagen dat ik niet kan. en BBQ ? ik ben vegetarier dus niet aan mij besteed maar lullig als ze wel opgeven en niet opdagen, dat zal je vast nooit meer organiseren: illusie armer/ervaring rijker=een wijzer mens


het blijft natuurlijk klote als uitgerekent tijdens kerst je co2fles leeg is
mvg, ronny
grijze R4 GTL in Velp ( m'n vriendin vind 'm blauw (????)
RVIER
Berichten: 2280
Lid geworden op: di okt 31, 2006 12:23 am
Locatie: eindhoven

Bericht: # 95263Bericht RVIER »

RVIER schreef:
.....Ik heb een hoekijzer gebruikt om de voorkant vorm en sterkte te geven, .....


eh... ik heb geleerd dat je ongeveer overal dezelfde dikte moet gebruiken als hoe het origineel is. Als je er een hoek profiel van enkele mm's dit in zet is de werking van het toch wel flexibele chassis danig veranderd dat de rest eerder kapot scheurt. Dus ik weet niet of dat zo goed is.
ik weet het effe niet uit te leggen maar waarschijnlijk iemand anders hier op het forum snapt wat ik wil zeggen
In principe heb je gelijk. Maar het chassis van de R4 is minder elastisch dan bv een vrachtwagenchassis dat gemakkelijk tot 10 graden tordeerd (overigens over een grote lengte).


vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 95264Bericht R4F6GTX Automaat »

ronny schreef:...en BBQ ? ik ben vegetarier dus niet aan mij besteed .....
Ook daar was aan gedacht omdat er veel meer vega's zijn. Championnen van bijna een kilo per stuk... om maar iets te noemen.... weet je nog Schoapke?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Plaats reactie