ralleyschildje Gulpen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
ralleyschildje Gulpen
Ik was in de garage wat heen en weer schuiven, kom ik daar het bordje tegen dat we in Gulpen kregen, van het kampeerweekend in 2004. Maar waarom staat daar nou een platgereden R4 op dat bordje ipv een leuke, gave R4?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
- Renault Classique
Het was oorspronkelijk ook een gave R4 volgens mij, maar dat heen en weer geschuif in jouw garage....... 

http://www.kunstenvliegwerk.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Hahah, waarschijnlijk is die 4 op dat bordje te vergelijken met wat bij mij onder de carport staat
Maar ik heb goed nieuws, ik heb gister ALLES bij ons huis opgemeten, ik heb overal in principe een doorgang van 1.50 en laat de R4 nou net 1.49 zijn
Moet alleen een stuk van de schutting eruithalen, maar dat gaat goedkomen. En even de 4 rijdend maken, een r4 een heuveltje opduwen is niet zo fijn
MAAAAR dan kan hij dus precies de schuur in, hoop ik, haha.
Dan lekker droog klussen!

Maar ik heb goed nieuws, ik heb gister ALLES bij ons huis opgemeten, ik heb overal in principe een doorgang van 1.50 en laat de R4 nou net 1.49 zijn

Moet alleen een stuk van de schutting eruithalen, maar dat gaat goedkomen. En even de 4 rijdend maken, een r4 een heuveltje opduwen is niet zo fijn

MAAAAR dan kan hij dus precies de schuur in, hoop ik, haha.
Dan lekker droog klussen!
Geen
- RenaultVierWiel
Re: ralleyschildje Gulpen
Tja, Paul, aan antwoorden van mensen die het niet weten, heb je natuurlijk niks.R4F6GTX Automaat schreef:Ik was in de garage wat heen en weer schuiven, kom ik daar het bordje tegen dat we in Gulpen kregen, van het kampeerweekend in 2004. Maar waarom staat daar nou een platgereden R4 op dat bordje ipv een leuke, gave R4?
Als mede-organisator van "Gulpen" kan ik je wel vertellen wat de reden daarvan is:
Enkele van mijn collega-organisatoren zijn bandleden van de muziekband BUMPER. Een Limburgse band die op de zaterdagavond van het evenement een spetterend optreden verzorgd heeft, zoals velen zich nog zullen herinneren.
Het evenement in Gulpen was overigens veruit het grootste evenement wat ik me kan herinneren,dat door de R4Club is georganiseerd. ER WAREN 107 VIERTJES!!!
Ik denk dat dit aantal nooit meer ge-evenaard of verbeterd zal worden. Ik ben er ook best trots op dat ik dit mee heb mogen organiseren. Toen was de R4Club nog een gezellige club waar iedereen elkaar in elkaars waarde kon laten.
De band BUMPER heeft een website en daar presenteren ze zich met hun logo: Juist, ...............de gekreukte R4 die ook gebruikt is als afbeelding op het rallybordje.
Zo, hopelijk is hiermee jouw brandende vraag voldoende beantwoord.
Laatst gewijzigd door RenaultVierWiel op wo dec 26, 2007 2:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- ronrenault
- Contacteer:
- RenaultVierWiel
- ronrenault
- Contacteer:
jammer dan heb je een mooi evenement gemist, een mooi verslag vind je op: http://www.renault4.plus.com/articles/4 ... report.htm
- RenaultVierWiel
Ja, begrijpelijk dat jij je deze herinnert. .......................ronrenault schreef:jammer dan heb je een mooi evenement gemist, een mooi verslag vind je op: http://www.renault4.plus.com/articles/4 ... report.htm
Je hebt het evenement georganiseerd, las ik.
Geweldig, zoveel Vierjes bij elkaar.
Mooie informatieve site trouwens.
Kende ik nog niet!