Renault Garage omgeving Tilburg

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
TO@R4GTL
Berichten: 11
Lid geworden op: do okt 26, 2006 12:30 am
Locatie: Tilburg

Renault Garage omgeving Tilburg

Bericht: # 92232Bericht TO@R4GTL »

Ben op zoek naar een garage in de buurt van Tilburg waar ik de verlichting van mij R4 kan laten maken.
De stadslichten doen het wel, dimlicht en grootlicht niet meer. Zelf met de hulp van een technische huisgenoot, kunnen we het probleem niet vinden.

Wie o wie kent een garage in de buurt van Tilburg waar hij/ zij zijn/ haar R4tje al eens heeft achtergelaten en weer gerepareerd heeft opgehaald? (en hier dus goede ervaringen mee heeft?)

Ben benieuwd!

Groetjes
Theo
'De Witte Flits'
schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 92233Bericht schoapke »

eigenlijk is het antwoord "geen" ze hebben de kennis niet meer in huis en dat wordt dan opzoeken proberen weer kijken en weer proberen.
Dat kan je zelf ook en vraag je geen € 60,= per uur.

controleer eerst zelf nog eens de twee kanten; is de zekering niet kapot en heb je wel een goede massa bij de lamp. Daar tussen zit eigenlijk alleen maar draad en kabelbreuk komt bij mijn weten niet zo heel vaak voor. Voor de zekering zit dan nog de bediening, maar daar is ook zelden iets mis mee.

sccs met je speurwerk
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 92235Bericht R4F6GTX Automaat »

Zet eens een andere schakelaar erop

als je € 60 per uur wilt gaan betalen mag je ook naar mij komen :lol: (voor minder ook trouwens)

Heb je stroom op de schakelaar?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 92237Bericht brecht »

psies. pak een multimeter (of een testlampje ) en ga vanaf je lamp tot aan je schakeleraar of tot aan de zekering na of je stroom hebt.

Da's ht zonde om door een garage te laten doen.
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 92244Bericht jbeekmann »

met een spanningszoeker kan je zelfs halverwege in het snoertje prikken om te kijken of er nog spanning op staat.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
TO@R4GTL
Berichten: 11
Lid geworden op: do okt 26, 2006 12:30 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 92971Bericht TO@R4GTL »

YES!

na het weekend een bezoekje te hebben gebracht aan het R4 magazijn, is na het inzetten van een nieuwe schakelaar mijn verlichting weer tiptop!

ook de achterklepveer, de plastic 'onderkant' van mijn stuurkolom kan ik van mijn lijst afvinken.

volgende stap is de lager rechtervoorwiel vervangen, zal vanavond eens inlezen op het forum.

oh echt heerlijk als het rommelen aan mijn bakkie nu eens lukt!

bedankt voor jullie nuttige reacties!

groetjes
TO
'De Witte Flits'
marco
Berichten: 103
Lid geworden op: vr mar 22, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht: # 93229Bericht marco »

Garage Leypark. Condorstraat 13.
Plaats reactie