striping Savane

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

-Trelleur-
Berichten: 852
Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
Locatie: Enschede

Bericht: # 90977Bericht -Trelleur- »

lesmagnacs schreef:de savane eigenaar is waarschijnlijk gelukkig met de nieuwe striping.
Klopt! Eerlijk gezegd ben ik er net achter dat ik de set gewonnen heb, al had ik het wel verwacht, en hij moet nog verstuurd worden. Maar mooi om straks de ontbrekende stickers aan te kunnen vullen. En ik zal kijken wat er op het gebied van reproductie mogelijk is.
Gelukkig zijn er hier mensen zoals Hanz die de ogen open houden voor dit soort bijzondere aanbiedingen.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
Gebruikersavatar
GijSsie
Berichten: 1707
Lid geworden op: za nov 05, 2005 11:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht: # 91067Bericht GijSsie »

@Heey cees,

Ik kom net terug uit frankrijk van vakantie, ik zat bij Clermont Ferrand. De hoeveelheid 4tjes die ik daar tegenkwam vond ik toch wel heel weinig... Ik ben ook nog bij een lokale dealer geweest, de dealer in CF wilde niets meer voor 4tjes bestellen. Maar daar liep ik ook tegen dergelijke belachelijke prijzen op... een bodemplaat voor de carroserdie 483 euro! of een 3hoekje voor de voordeur 200 euro p stuk!

Ik heb uiteindelijk maar een 2 pied arriere's voor 17 euro en 4 pedaalrubbers a 5 euro t stuk besteld... Als je bepaalde stukken nodig hebt kan je beter 2dehands zoeken of in oude magazijnen maar die zijn schaars...
Als ik volgende keer nog een keer die kant op kom is het mischien leuk om langs te komen?

@ Trelleur, gefeliciteerd met je aankoop. Aangezien mijn 4 ook een savane is, maar geen stripping heeft wil ik hem na het spuiten wel voorzien van stripping. Mischien is het een idee om deze stripping bij een (auto) stickerbedrijf na te laten maken?
Weet jij mischien ook in welke kleuren savane's zijn uitgevoerd geweest?

groeten,
Gijs
Savane 1993 =D
Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Bericht: # 91070Bericht lesmagnacs »

Hoi Gijssie !!!, Nou hier bij ons rijden nog stapels 4tjes rond hoor. We zijn laatst een slopertje wezen ophalen (zie foto) voor de onderdelen. Was een uurtje rijden en onderweg zagen we er al 2 te koop staan. Wij zitten midden tussen de boeren en die rijden er nog flink mee rond. Overigens vallen over het algemeen de prijzen van de onderdelen mee, alleen die striping was duur. De nieuwe bodemplaat voor ons 4tje hebben we overigens in Nederland gekocht voor slechts 45 euro.
Wat ons betreft..... kom gerust eens langs. Het eten is hier stukken beter dan bij Clermont Ferrand en de dealer hier heeft alles wat je wilt hebben binnen een dag in huis. In Bergerac hebben ze zelfs de meeste dingen gewoon in voorraad. Jullie zijn altijd welkom !!!!! Ons adres en telefoonnummer staat op onze site http://www.maison-france.nl
Of stuur een mailtje
Op onderstaande foto de sloper op de autoambulance (is eigenlijk een minigraver aanhanger) Binnenmaat 4 meter dus past prima.

Afbeelding

Groeten en wie weet tot ziens hier
Cees
Overigens voor de mensen die nog op pad gaan op http://www.meteo.maison-france.nl hebben we uitgebreid Frans weerbericht.
Laatst gewijzigd door lesmagnacs op vr jul 20, 2007 11:00 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Eens een Mercedes nooit meer een Mercedes
-Trelleur-
Berichten: 852
Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
Locatie: Enschede

Bericht: # 91071Bericht -Trelleur- »

Gijssie: alvorens te gaan plakken zal ik kijken of het na te maken valt.

Welke kleuren Savanes er allemaal zijn weet ik niet exact, maar het zijn er veel. Natuurlijk wit en beige, maar ook rood en blauw. En dit zijn twee minder gangbare kleuren, door mij gekiekt in 2004. De tweede vind ik wel erg chique:

Afbeelding
Afbeelding
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
Gebruikersavatar
GijSsie
Berichten: 1707
Lid geworden op: za nov 05, 2005 11:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht: # 92437Bericht GijSsie »

Trelleur,

Hoe staat het met de striping? Ik heb wel interesse in de stickers "Savane".

ik hoor het wel.

groeten,
Gijs
Savane 1993 =D
-Trelleur-
Berichten: 852
Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
Locatie: Enschede

Bericht: # 92449Bericht -Trelleur- »

Nou, ik heb gisteren mijn ontbrekende twee stickers er op geplakt, dus na bijna 4 jaar is de Savane-striping eindelijk weer compleet. :)
Maar de losse stickers die ik nu over heb zijn ongeveer de helft van een complete set, dus waarschijnlijk heb je daar niet zo veel aan...
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
Gebruikersavatar
GijSsie
Berichten: 1707
Lid geworden op: za nov 05, 2005 11:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht: # 92450Bericht GijSsie »

Trelleur gefeliciteerd eindelijk compleet dan! :wink:

Ik ben eigenlijk alleen op zoek naar de stickers waar het woordje Savane op staat. De verdere striping plak ik er niet op.

groeten,
Gijs
Savane 1993 =D
-Trelleur-
Berichten: 852
Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
Locatie: Enschede

Bericht: # 92451Bericht -Trelleur- »

De belettering (monogrammen) was niet aanwezig bij de set die ik gekocht heb. Dat wordt lastig om te vinden, maar ik denk dat juist deze wel na te maken zijn van een voorbeeld op foto.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
Plaats reactie