Weer wat geleerd. Slepen altijd aan de diagonale stang van de onderste wieldraagarm naar het koeieoog.
Overigens hoorde ik vandaag uit zeer welingelichte bron te Beverwijk (garage Maree): de torsiestaaf heeft 20 tandjes aan de ene kant en 21 aan de andere kant. Daardoor is het mogelijk om heel fijn in te stellen, je hoeft niet perse een hele tand hoger. Ik denk dat je daar even over moet puzzelen om te weten hoe je het zou moeten doen (garage Maree kan het met de ogen dicht), maar het leek me aardig om het te melden.
Torsiestangen vóór verstellen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 2954
- Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
- Locatie: Enschede in het mooie Twente
- Contacteer:
kan nog anders, aan je bumpersteun een bevestiging maken met 2 plaatjes, 2 bouten en aan 1 plaatje een sterk oog.Willem de Zwijger schreef:Weer wat geleerd. Slepen altijd aan de diagonale stang van de onderste wieldraagarm naar het koeieoog.
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Bij de Trophy hadden we een gelaste steun samen vastgebout met (iets langere) bouten waar de baksteun mee vastzit.Mark4GTL schreef:kan nog anders, aan je bumpersteun een bevestiging maken met 2 plaatjes, 2 bouten en aan 1 plaatje een sterk oog.Willem de Zwijger schreef:Weer wat geleerd. Slepen altijd aan de diagonale stang van de onderste wieldraagarm naar het koeieoog.
In het originele instructieboekje staat het overigens ook netjes beschreven hoe te slepen.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!