R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Vanmorgen gespot in Rotterdam ( waar je maar 80 mag ) een oranje met een dame erin kort donker haar en een zonnebril.
Ik reed zelf in de PT Cruiser heb wel getoeterd en gezwaaid
Volgens mij begon het kenteken met 27, of in ieder geval dat nr zit in het kenteken ( zwangerschapsdementie ....... )
Ik reed zelf in de PT Cruiser heb wel getoeterd en gezwaaid

Volgens mij begon het kenteken met 27, of in ieder geval dat nr zit in het kenteken ( zwangerschapsdementie ....... )
Bas en Joop
JaaaaaFF Erik schreef:Was het deze ?Diana1 schreef:Vanmorgen gespot in Rotterdam ... Volgens mij begon het kenteken met 27, of in ieder geval dat nr zit in het kenteken

Bas en Joop
Gisteravond in de spits op de A1, zie ik op het laatste moment een rode 4 mij tegemoet komen, maar kon niet meer reageren. En verdomd als het niet waar is, ook nog een beige R16 daar 300m achter.
Ik zat in mijn felgroene r4.
Ik zat in mijn felgroene r4.
Mijn eerste auto: Renault 4 GTL, 1984
Daarna: Renault 4 L uit 1990
Nu: Renault 4 F4 uit 1974
Daarna: Renault 4 L uit 1990
Nu: Renault 4 F4 uit 1974
-
Ik heb er vandaag ook enkele gezien; eerst op de N11, vanuit Leiden naar de andere kant, waar ik dus vandaag kwam. Dat was een grijze, maar volgens mij hadden ze het te druk met praten want ze zagen me niet in m'n donkerrode Savane...
Later die van Suus en Willem en de R16 van Japser en ook nog bij Beinsdorp een beige F6 met clubsticker.
Mijn eigen F6 ook nog een schop gegeven want hij wil nog steeds niet lopen en nu kijk ik niet meer naar R4tjes want het is bedtijd.
Later die van Suus en Willem en de R16 van Japser en ook nog bij Beinsdorp een beige F6 met clubsticker.
Mijn eigen F6 ook nog een schop gegeven want hij wil nog steeds niet lopen en nu kijk ik niet meer naar R4tjes want het is bedtijd.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"