En alsof mijn dag nog niet goed genoeg was zag ik een minuut of 5 later een brandweerrode R4F6 op de Terbregseweg bij het postsorteercentrum rijden.
R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Vanmiddag rond 12 uur zag ik de witte Renault 6 van Renée (RenateR6) en Marjanne op de Gordelweg in Rotterdam met volgens mij zijzelf erin. En ja hoor... we toeterden & zwaaiden.
En alsof mijn dag nog niet goed genoeg was zag ik een minuut of 5 later een brandweerrode R4F6 op de Terbregseweg bij het postsorteercentrum rijden.
yeps, in person.Vanmiddag rond 12 uur zag ik de witte Renault 6 van Renée (RenateR6) en Marjanne op de Gordelweg in Rotterdam met volgens mij zijzelf erin. En ja hoor... we toeterden & zwaaiden.
Enne nu moet ik naturlijk ook zeggen dat ik een witte R4 Clan op diezelfde weg zag, sjees das toevallig
Greetzzz Renate
Een R6 is geen anderhalve R4
-
-Trelleur-
- Tanja & Maus
- service-après-vente
- cees en jantine
vanmiddag in Papendrecht een licht beige r4, met een vrij nieuw kenteken.
kon er niet meer achter gaan rijden om het te bekijken.
dit was de 1e keer dat ik heb kunnen zwaaien naar een andere 4! en er werd nog terug gezwaaid ook, er zaten volgens mij 2 dames in de auto.
kon er niet meer achter gaan rijden om het te bekijken.
dit was de 1e keer dat ik heb kunnen zwaaien naar een andere 4! en er werd nog terug gezwaaid ook, er zaten volgens mij 2 dames in de auto.
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
- tinustilburg
Een rode GTL net na 4-en, op de A27, afslag Nieuwendijk-Almkerk, erg herkenbaar aan een kapotte koplamp een gele overigens. Ik reed in tegenover gestelde richting, naar Breda.
Renault 4F4 combi 1988 pompiers (niet origineel)
Renault Estafette Alouette 1973 pompiers, origineel "tres bon etat''
Renault Kangoo Family 2016
Fiat Panda
Tandemasser gevuld met een heteluchtballon
Renault Estafette Alouette 1973 pompiers, origineel "tres bon etat''
Renault Kangoo Family 2016
Fiat Panda
Tandemasser gevuld met een heteluchtballon
[/img]