Ik heb vandaag niet zo veel gedaan, de rechterachterbalk kaal gemaakt de schokdemperhouder roestvrij gemaakt dmv stralen... leuk karweitje. Nou istie rood .
vandaag weer stuk ontroest en oude verf eraf, dus lkkr stralen en met de staalborstel herrie maken Staat nu in de rode primer. Ik maak er morgen wel weer een fotootje van.
Het vordert nu wel lekker. Wie heeft er nog suggestie's om de balken binnenin te behandelen? Ik heb owatrol CIP... alleen nog een manier om het goed te verdelen.
De bedoeling is om er eerst owatrol in te pompen en er daarna nog een afsluitende autolak overheen te spuiten. Owatrol kruipt in alle gaatjes, mits je het goed doet natuurlijk en de autolak sluit dat weer af. Dus dit lijkt mij wel voldoende, je kan er ook allerlei dure waxolien inspuiten maarja dit moet bij hoge temperatuur, neem ik aan tenminste... bovendien mocht je nog eens willen lassen moet je met olie uitkijken met owatrol en autolak niet. Ik wil natuurlijk niet nog eens hoeven lassen maar stel dat... wil ik het toch graag veilig houden
maarja iedereen zijn eigen opvatting hierover
Ik dacht zelf om een soort sprinkelkopje op de slang van de compressor aan te sluiten en er dan op een of andere manier de owatrol naartoe brengen... Ik neem aan dat er al eens mensen zijn dit iets dergelijks hebben gedaan dus graag reacties van de ervaringsdeskundige onder ons