R4 weekend!!!!!
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- nielsvanos
R4 weekend!!!!!
He mensen!!!
Het zit er op. Ons eerste R4 weekend.
Via deze weg willen simone en ik de organisatie nogmaals hartstikke bedanken. Het was SUPER!!!
Greetz...........
Het zit er op. Ons eerste R4 weekend.
Via deze weg willen simone en ik de organisatie nogmaals hartstikke bedanken. Het was SUPER!!!
Greetz...........
<---- Sluit zich hier volledig bij aan.
Greetzzz Renate, die de 3rde prijs won bij de puzzelrit

Greetzzz Renate, die de 3rde prijs won bij de puzzelrit

Laatst gewijzigd door RenateR6 op zo sep 17, 2006 4:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een R6 is geen anderhalve R4
- Marjanne
- Contacteer:
Mijn eerste R4-evenement (helaas alleen zaterdag). We (Renate en ik) zijn speciaal gekomen om kennis te maken en de rondrit te rijden.
Volgende keer komen we het hele weekend met onze VW-T3-camperbus uit 1980 en natuurlijk een van de Renaults.
Complimenten voor de rondrit. Hij was erg mooi: rustige wegen door landelijk Brabant, bosrijke omgeving en over zandpaden. Hij was duidelijk uitgezet op papier. Ik weet dat dat erg moeilijk is.
Kortom: dank aan de (prima) organisatie !
Marjanne (die de 4e prijs in de rondrit won
)
Volgende keer komen we het hele weekend met onze VW-T3-camperbus uit 1980 en natuurlijk een van de Renaults.
Complimenten voor de rondrit. Hij was erg mooi: rustige wegen door landelijk Brabant, bosrijke omgeving en over zandpaden. Hij was duidelijk uitgezet op papier. Ik weet dat dat erg moeilijk is.
Kortom: dank aan de (prima) organisatie !
Marjanne (die de 4e prijs in de rondrit won

Als de fles wijn leeg is dan kun je hem maar beter zelf gedronken hebben.
- Tanja & Maus
- RenaultVierWiel
Ook wij zijn weer heelhuids thuisgekomen met de Kip Kompakt achter de GTL. Gelukkig geen bekeuring gehad wegens het ontduiken van de ophokplicht van alle pluimvee.
Wij bedanken nogmaals de organisatie voor dit mooie weekend in Baarle en omstreken en natuurlijk ook hartelijk dank voor het schitterende weer.

Wij bedanken nogmaals de organisatie voor dit mooie weekend in Baarle en omstreken en natuurlijk ook hartelijk dank voor het schitterende weer.

Laatst gewijzigd door RenaultVierWiel op zo sep 17, 2006 6:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- nielsvanos
- nielsvanos