Een kwartiertje geleden zag ik een rode TL met moeder + twee kindjes achterin van de Gordelweg naar het Sint Fransiscus rijden. Zeker de kleintjes van school gehaald. Is toch een veel mooier gezicht dan al die moeders in hun lelijke Daewoo's, Toyota's of Daihatsu's.
gister (maandag 25 september dus) een witte r6 op de afslag s105 van de ring a10 (komende vanuit de richting van de a4, de afslag s105 en dan op de afslag rechtdoor richting afslag s104-ri haarlem/sloterdijk denk ik) ik ben deze r6 al wel vaker tegen gekomen. iemand van hier?
jbeekmann schreef:Ik heb daar gisteren wel gereden, alleen niet in een 6, maar in een 16!
dat kan ook wel, ik was nl nog 200 meter van de kruising verwijderd en de auto in kwestie had de gang er redelijk in. en het was net 8 uur of zoiets in de morgen en dan staan de luifels nog maar half open bij mij. en geef toe, een rijdende 16 lijkt toch best een beetje op een rijdende 6 als je half wakker bent. dus... het zou goed kunnen.
jbeekmann schreef:Ik heb daar gisteren wel gereden, alleen niet in een 6, maar in een 16!
dat kan ook wel, ik was nl nog 200 meter van de kruising verwijderd en de auto in kwestie had de gang er redelijk in. en het was net 8 uur of zoiets in de morgen en dan staan de luifels nog maar half open bij mij. en geef toe, een rijdende 16 lijkt toch best een beetje op een rijdende 6 als je half wakker bent. dus... het zou goed kunnen.
douwe
De mijne is blauw, ik zie net dat jij een witte hebt gezien...
Overigens zit er wel aardig wat verschil in hoor! Alleen de deurgreepjes zijn hetzelfde...
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
jbeekmann schreef: De mijne is blauw, ik zie net dat jij een witte hebt gezien...
Overigens zit er wel aardig wat verschil in hoor! Alleen de deurgreepjes zijn hetzelfde...