water

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
toon
Berichten: 4
Lid geworden op: zo okt 16, 2005 4:34 pm

water

Bericht: # 79783Bericht toon »

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden mijn eerste r4 gekocht. Enkele dagen geleden had hij een nachtje buiten in de regen gestaan. De volgende ochtend zag ik dat er water was binnen gekomen :( . Er stonden 2 (kleine) plasjes water op de rubberen vloermatjes vooraan in de auto. Ik heb gezocht naar gaten waar de regen zou kunnen doorkomen, maar die heb ik niet gevonden. Is het misschien mogelijk dat de regen is binnengekomen via het verluchtingsroostertje onder de voorruit?
Heeft iemand dit probleem ook al gehad of kan iemand mij helpen om dit op te lossen?
Het is een TL van '88

Alvast bedankt,
groeten Toon
Gebruikersavatar
GijSsie
Berichten: 1707
Lid geworden op: za nov 05, 2005 11:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht: # 79784Bericht GijSsie »

ff gaatjes boren waar de plasjes water blijven staan en ff het rubber van je vooruit checken :wink: Langs de luchtinlaat kan het water haast niet in je auto komen je kan ook even naar je schutbord kijken of alles daar nog goed zit afgedicht.

suc6 ermee
Savane 1993 =D
marco
Berichten: 103
Lid geworden op: vr mar 22, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht: # 79788Bericht marco »

ja, waarschijnlijk je voorruitrubber. Ik had er ook last van. Kitten van de randen leek eerst niet te helpen, maar nu blijft ie droog. Kan ook een schuurtje in het rubber zitten, in die gleuf ahw.
Gebruikersavatar
Supersuus
Berichten: 447
Lid geworden op: do jun 06, 2002 2:00 am
Locatie: haarlem

Bericht: # 79789Bericht Supersuus »

Of lektie op de parkers van je spatborden
toon
Berichten: 4
Lid geworden op: zo okt 16, 2005 4:34 pm

Bericht: # 79809Bericht toon »

Bedankt voor de snelle reacties. Ik zal woensdag het rubber van de voorruit eens nakijken. Langs de parkers van de spatborden lekt hij niet, dit heb ik al gecheckt.

groeten Toon
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 79919Bericht jbeekmann »

En watert de goot onder de voorruit (waar de motorkap op sluit) netjes af in de wielkasten?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
toon
Berichten: 4
Lid geworden op: zo okt 16, 2005 4:34 pm

Bericht: # 80149Bericht toon »

Ik heb vandaag pas het rubber van de vooruit kunnen nakijken en er is inderdaad een stukje van het rubber dat niet goed meer afsluit en waar roest onderzit. Ik zal het proberen te dichten.
Bedankt voor de reacties.

groeten Toon
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 80175Bericht brecht »

pas op dan hè

je kan wel met kit dat gat dichten, aar als er roest onder zit zal ie onder de kit net zo snel verder roesten, heb je over een maandje een maand verderop weer een gat...
Jere
Berichten: 38
Lid geworden op: zo sep 10, 2006 5:33 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht: # 80184Bericht Jere »

Er is maar een goede manier denk ik. Ruit eruit roestplek repareren en weer het ruit erin , liefst met een nieuw rubber, Zo ben je lange tijd van de ellende af.
Als het niet gaat zoals het moet... dan moet het maar zoals gaat.
Plaats reactie