Leuk hoor......
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Rodeo-6
- Berichten: 1174
- Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
- Locatie: Delphi alleen op afspraak
- Contacteer:
Leuk hoor......
van die buitenlandse emailtjes
Kan iemand dit leesbaar maken ?
A R1125 (852 cm3) foi introduzida em Portugal em 1972. Curiosamente era produzida na Guarda, segundo as especificações da FASA. SubstituÃÂ
a assim a R1123 francesa (845 cm3) que era igualmente produzida na Guarda. O "problema" foi que esse motor se veio a revelar menos potente, mais guloso, e menos fiável. A solução passou então por vo
ltar às R1123 em 1976, já com a grelha plástica, e que se manteve até 19
81, desaparecendo com o aparecimento em Portugal do GTL (1108 cm3). Em França este motor continuou a sua "carreira" pelos anos 80.
Kan iemand dit leesbaar maken ?
A R1125 (852 cm3) foi introduzida em Portugal em 1972. Curiosamente era produzida na Guarda, segundo as especificações da FASA. SubstituÃÂ
a assim a R1123 francesa (845 cm3) que era igualmente produzida na Guarda. O "problema" foi que esse motor se veio a revelar menos potente, mais guloso, e menos fiável. A solução passou então por vo
ltar às R1123 em 1976, já com a grelha plástica, e que se manteve até 19
81, desaparecendo com o aparecimento em Portugal do GTL (1108 cm3). Em França este motor continuou a sua "carreira" pelos anos 80.
>> Doe mij maar een DAF <<
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Leuk hoor......
Is toch vrij gemakkelijk..Rodeo-6 schreef:van die buitenlandse emailtjes
Kan iemand dit leesbaar maken ?
A R1125 (852 cm3) foi introduzida em Portugal em 1972. Curiosamente era produzida na Guarda, segundo as especificações da FASA. SubstituÃÂ
a assim a R1123 francesa (845 cm3) que era igualmente produzida na Guarda. O "problema" foi que esse motor se veio a revelar menos potente, mais guloso, e menos fiável. A solução passou então por vo
ltar às R1123 em 1976, já com a grelha plástica, e que se manteve até 19
81, desaparecendo com o aparecimento em Portugal do GTL (1108 cm3). Em França este motor continuou a sua "carreira" pelos anos 80.
R1125 (852 cm3) werd geïntroduceerd in Portugal in 1972. Zij werd geproduceerd in Guarda, volgens specificaties van FASA. Als vervanger van de Franse R1123 (845 cm3) die eveneens in Guarda werd geproduceerd. Het „probleem“ was dat deze motor minder krachtig was, minder power. De oplossing kwam met de R1123 in 1976 tot 1981, die met het plastic rooster, de GTL (1108 cm3). In Frankrijk zette deze motor zijn „carrière“ in de jaren 80 voort
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
hmmz..
het stikt ineens van de talenten hier op de club
of van mensen die vertaal progjes op internet kunnen vinden, maar das ook een talent !
het stikt ineens van de talenten hier op de club
of van mensen die vertaal progjes op internet kunnen vinden, maar das ook een talent !
http://www.nando.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.cybox.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.autokenners.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad