Kraakjes

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
koningozzo
Berichten: 100
Lid geworden op: ma jan 14, 2002 2:00 am
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht: # 7190Bericht koningozzo »

hallo mensen die me nog kennen. Ik ben er weer.
En ik heb een vraagje in de categorie geluiden. Zoals sommigen weten rijd ik in de oude witte GTL R4 van Folkert (die waar een mooi gedichtje voor in de vrijbuiter stond!!!). Hij rijdt overigens prima hoor. Maar als ie koud is en ik rijdt achteruit het tuinpad van mijn ouders af en ik maak een bocht hoor ik altijd een onheilspellend gekraak. Is de motor warm heeft ie geen problemen en rijdt ik rechtdoorachteruit hoor ik eigenlijk ook niks. Ik weet niet of het slecht is en hij rijdt eigenlijk prima, maar toch ben ik benieuwd. Vooral omdat ik binnekort op vakantie wil met em.

En oja, Kun je via internet een adreswijziging doorgeven????

Vriendelijke groeten van koningozzo
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 7191Bericht Jan-Geert »

das een tijd geleden koning.... folkert weet vast wel wat het is
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 7199Bericht Folkert »

Nou..
Punt 1: Leuk dat je dr weer bent.
Punt 2: hij is vroeger wel van mij geweest, maar "oud" istie absoluut niet. Zo'n mooie 86er...
Punt 3: Ik heb eigenlijk geen idee. Ik zou nog een beetje aan een klemmende trommel achter kunnen denken, maar dat suggereert dat er speling op een der achterwielen zou zitten en dat wil ik dan weer niet geloven!
Gebruikersavatar
koningozzo
Berichten: 100
Lid geworden op: ma jan 14, 2002 2:00 am
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht: # 7250Bericht koningozzo »

Ja, ik hebzelf ook een ideetje ondertussen. Het zou er namelijk weleens aan kunnen liggen dat er geen renault 4 wielen en banden onder zitten, maar alpine turbo banden en wielen. Die zijn een stukje breder, en volgens mij schuurt dat tegen een leidinkje of binnekap als ik helemaal instuur. Zeker ben ik er niet helemaal van, maar het lijkt me een logische verklaring.

En, nee hij is inderdaad niet oud, maarja, hij is wel net zo oud als de auto waar mijn vader mij mee naar de basisschool bracht.....(bijna hetzelfde kenteken). :grin:
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 7259Bericht Folkert »

Dat zou nog wel eens kunnen. Ik ben er wel vrij overtuigd van dat ik achter de spatschermrandjes wel heb omgetikt (anders heb je achter dr altijd last van)...
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 7377Bericht Goof »

wiellagertje?
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 7463Bericht Ron »

Gekraak is moeilijk via internet te interpreteren, maar sommige auto's maken achteruit meer herrie dan vooruit, zeker als je stuurt. Astie warm is is er geen gekraak? Folkert zou het toch moeten weten...
Plaats reactie