Goed opknappen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Zojuist per mail gekregen:
Nadat een pas getrouwd bruidspaar de bruidssuite van het hotel heeft
betreden doet de bruidegom zijn broek uit en geeft het aan zijn
kersverse bruidje met de woorden: "Trek deze broek van mij eens eventjes aan".
Met een ietwat verbaasd gezicht doet ze wat hij zegt en merkt even
later op: "Zie je nou wel, deze broek past mij toch niet!!!"
De bruidegom ziet dat tafereel eens geamuseerd aan en zegt dan heel
doordringend: "Heel goed, onthoud dus dat IK de broek draag en niet jij."
Even later geeft het bruidje haar slipje aan haar bruidegom en zegt:
"Dan wil ik nu graag, dat jij ook even mijn slipje past".
Hij gaat argeloos op haar verzoek in. Het komt echter niet verder dan
zijn rechter bovenbeen en moet dan wel opmerken: "Ik kom helemaal niet in
je slipje."
"Juist.", zegt het bruidje, "en als jouw houding niet verandert, dan
blijft dat ook zo!!!"
Nadat een pas getrouwd bruidspaar de bruidssuite van het hotel heeft
betreden doet de bruidegom zijn broek uit en geeft het aan zijn
kersverse bruidje met de woorden: "Trek deze broek van mij eens eventjes aan".
Met een ietwat verbaasd gezicht doet ze wat hij zegt en merkt even
later op: "Zie je nou wel, deze broek past mij toch niet!!!"
De bruidegom ziet dat tafereel eens geamuseerd aan en zegt dan heel
doordringend: "Heel goed, onthoud dus dat IK de broek draag en niet jij."
Even later geeft het bruidje haar slipje aan haar bruidegom en zegt:
"Dan wil ik nu graag, dat jij ook even mijn slipje past".
Hij gaat argeloos op haar verzoek in. Het komt echter niet verder dan
zijn rechter bovenbeen en moet dan wel opmerken: "Ik kom helemaal niet in
je slipje."
"Juist.", zegt het bruidje, "en als jouw houding niet verandert, dan
blijft dat ook zo!!!"
Re: Goed opknappen

Laatst gewijzigd door Folkert op do mei 04, 2006 11:55 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
zou je bijna gaan smeken een webcam [of meerdere] op te hangen in je sleutelruimte. kunnen we het 24/24 volgen 

R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- cees en jantine
-
Ik heb Renault348 op een kleurenwaaier gezien en "daar word ik vrolijk van". Het leek wel half goud geel grijs ofzo. Ik durfde dat duidelijk niet aan. De kleur van de auto moet ook nog een beetje bij de kleding passen... lol.Willem de Zwijger schreef:Maar waarom radiatorwit als je ook Renaultwit kunt nemen ? Maakt in de prijs niks uit, en origineel is altijd meer waard toch ?
Aan "meer waard" heb ik verder niet zoveel. De kans dattie weggaat wordt steeds kleiner!! (joepie)
Tata!!! De koets is af!

Morgen op het chassis...

Morgen op het chassis...
-
Wow, dat ziet er retestrak uit. Nergens sinasappels, druipers, putjes, stofjes, kortom alles waar je zo'n naar gevoel van krijgt ?
Kun je iets meer vertellen over hoe je dit gedaan hebt ? Eerst dunne laag, dan nog 1, dan eindlaag ? Hoeveel verf zit erop ? In 1 keer erop of proefplaatje ? Hoe snel kon je werken ? Kun je continue doorspuiten of moest de compressor geregeld op adem komen ?
Kun je iets meer vertellen over hoe je dit gedaan hebt ? Eerst dunne laag, dan nog 1, dan eindlaag ? Hoeveel verf zit erop ? In 1 keer erop of proefplaatje ? Hoe snel kon je werken ? Kun je continue doorspuiten of moest de compressor geregeld op adem komen ?
Touch down!

Morgen grote opruimactie... Kijken wat voor onderdelen ik nog nodig heb want zondag ga ik ff naar het magazijn.

Morgen grote opruimactie... Kijken wat voor onderdelen ik nog nodig heb want zondag ga ik ff naar het magazijn.
Ik heb het een ander laten doen!Willem de Zwijger schreef:Wow, dat ziet er retestrak uit. Nergens sinasappels, druipers, putjes, stofjes, kortom alles waar je zo'n naar gevoel van krijgt ?
Maar die doet dan ook wel spuiten voor zijn beroep. Er zit twee liter verf op in twee keer, waarbij ik denk dat ze beide even dik zijn. Zonder proefplaatje. En de compressor trok het prima. Als hij even stopte om verf bij te vullen, dan stopte de compressor ook. Belangrijker is zelf op adem komen, want ik heb nu nog witte neusharen...
Stofjes waren er niet: goed vegen en veel water op de grond en goed schoonmaken met een kleefdoekje...
Succes, mocht je plannen hebben..
-
Weet je zo hoeveel die compressor levert ? Die van mij is 175 l/m en dat is naar mijn gevoel aan de krappe kant.
Maar ja, als je ander kan laten doen die het voor z'n beroep doet...kijk die voelt natuurlijk perfect aan hoever hij kan dan wel moet gaan.
Die witte haartjes in je neus...ik hoop niet dat je zonder masker die heerlijke lucht hebt opgesnoven want dan ben je over een jaar waarschijnlijk de bruiloft al weer vergeten !
Maar ja, als je ander kan laten doen die het voor z'n beroep doet...kijk die voelt natuurlijk perfect aan hoever hij kan dan wel moet gaan.
Die witte haartjes in je neus...ik hoop niet dat je zonder masker die heerlijke lucht hebt opgesnoven want dan ben je over een jaar waarschijnlijk de bruiloft al weer vergeten !