U bedoelt?barrybas schreef:soms is rond beter![]()
wauw!!!!!!!!!!!!!
wat doe je aan de wielophanging met 150 Pk?
Goof's AT project update
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
van het rond? een oude reclame over jenever in een vierkante fles, wielkas gewijs
en wiel ophangingen en veering, ik heb een 1400 cc en merk dat hij in de bochten bij hoge snelheden nog al hangt en kan me voorstellen dat bij het vermogen dat jij gaat kweken de auto wel iets stugger geveert moet zijn, en zit hier zelf ook over te denken maar wat zijn daar de goede oplossingen, evt verlagen? andere dempers?
en wiel ophangingen en veering, ik heb een 1400 cc en merk dat hij in de bochten bij hoge snelheden nog al hangt en kan me voorstellen dat bij het vermogen dat jij gaat kweken de auto wel iets stugger geveert moet zijn, en zit hier zelf ook over te denken maar wat zijn daar de goede oplossingen, evt verlagen? andere dempers?
renault 12, bigger not better
- Bruutmans
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
- Locatie: Beak blif Beak
- Contacteer:
Verstelbare Koni`s of Monroe met de juiste demping.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
dikkere stabilisator stangen voor en achter is al een heel verschil.
indien je nog geen stabilisator hebt aan de achterkant, dan scheelt het hebben ervan al een heel eind..
stapje verder is andere schokbrekers eronder, voorkant kan je standaard AT demper doen ofzo, achter monroe's bv.
indien je nog geen stabilisator hebt aan de achterkant, dan scheelt het hebben ervan al een heel eind..
stapje verder is andere schokbrekers eronder, voorkant kan je standaard AT demper doen ofzo, achter monroe's bv.
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
- koningozzo
- Berichten: 100
- Lid geworden op: ma jan 14, 2002 2:00 am
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Is inderdaad wel iets waar je aan zou moeten denken. Ik heb R5AT velgen die dus iets breder zijn en als ik enthousiast een bocht over een drempel neem hoor en voel ik ze schuren tegen de binnenkant.R4F6GTX Automaat schreef:Ben je niet bang dat je met de voorbanden de wielbakken raakt? Of hebben ze origineel echt zo'n hoop loze ruimte...
Veel loze ruimte is er dus niet echt.
- Bruutmans
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
- Locatie: Beak blif Beak
- Contacteer:
Alleen achter toch?
Moet je es met 2 handen de wielkuiprand vastpakken en dan met je eigen gewicht naar achter hangen.
Neem nu een drempel en ziezo
,bij slecht resultaat stap 1 herhalen,maar dan met vriendin op je nek 
Moet je es met 2 handen de wielkuiprand vastpakken en dan met je eigen gewicht naar achter hangen.
Neem nu een drempel en ziezo


ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Schuren aan de binnenzijde van de buitenschermen komt veel voor ja, maar niet tegen de binnenschermen (tenzij ze los hangen natuurlijk). Dat de wielen in de originele configuratie veel te veel ruimte hebben in de wielkasten lijkt me vrij evident. Dan ga voor de gein maar eens de wielkasten van een moderne auto aanschouwen...
Ik wil gewoon iets van 15-20 mm ruimte boven de band over houden als de schokdemper maximaal ingeveerd staat. Volgens mij kan er dan niet veel verkeer gaan. En als het verder allemaal op 10mm langs het binnenscherm kan sturen, dan vind ik het prima.
Ik wil gewoon iets van 15-20 mm ruimte boven de band over houden als de schokdemper maximaal ingeveerd staat. Volgens mij kan er dan niet veel verkeer gaan. En als het verder allemaal op 10mm langs het binnenscherm kan sturen, dan vind ik het prima.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Overpelt bij de verzinkerij.
Heb geen concrete vorderingen te melden. Nog een paar andere dingen er tussendoor gehad. Me zus had der autootje totall loss gereden en ik ben met m'n eigen wagen bezig, die er overigens uit gaat voor een Laguna break.
Heb geen concrete vorderingen te melden. Nog een paar andere dingen er tussendoor gehad. Me zus had der autootje totall loss gereden en ik ben met m'n eigen wagen bezig, die er overigens uit gaat voor een Laguna break.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------